Nicklusheletida Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, men alle inngrep kan føre til komplikasjoner, slik datteren til TS erfarte. Jeg håper at Paralgin Forte gjør henne smertefri og at hun kommer seg raskt på beina igjen. Ønsker både henne og deg lykke til Anonymkode: 4d8f6...075 Det er mange år siden operasjonen i vårt tilfelle Ja, alle operasjoner kan føre til komplikasjoner, men som oftes går det fint 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 10 timer siden, Trine skrev: Godt hun har fått økt dosen PF. Den har vel en mer smertestillende effekt enn Voltaren. Jeg vet ikke, men jeg trodde Voltaren var betennelsesdempende, men ikke smertestillende. Man får begge deler når man har tatt mandlene, som du sier - PF mot smertene og Voltaren for å forebygge betennelse i såret i halsen. Jeg fikk også en tredje type (husker ikke hva den het, begynte på B og jeg lurer på om den gikk av markedet for noen år siden?), fikk tilsammen resepter på 100 sterke smertestillende! Brukte ikke engang halvparten husker jeg. 1 Siter
frosken Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 12 timer siden, Trine skrev: Godt hun har fått økt dosen PF. Den har vel en mer smertestillende effekt enn Voltaren. Jeg vet ikke, men jeg trodde Voltaren var betennelsesdempende, men ikke smertestillende. Voltaren virker også smertestillende. Vanlig å gi for postoperativ smerte. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 Den 7.4.2016 at 10.33, AnonymBruker skrev: Føler at jeg er svak som ikke taklet dette. Føler andre takler slikt bra og at det forventes at jeg bare skal ta meg sammen, det er også de som har det langt verre og vel så det - så hvorfor takler ikke jeg det? Jeg må jo være svak? Anonymkode: 82a6c...6d0 Akkurat dette trenger du ikke å gruble på. Slik er det bare, det er en del av deg og jo fortere du aksepterer dine egne reaksjoner, jo bedre . Hold litt mentalt rundt deg selv isteden. Gi deg selv en klem. Hvordan andre takler slikt er svært forskjellig, og det eneste som er sikkert er at det ikke er alt som synes utenpå. Noen takler det ganske bra, men du kan trygt regne med at flere av de som tilsynelatende tar slikt på strak arm, også strever på innsiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.