Gå til innhold

Jeg mot meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå har jeg bare sett første programmet, men inntrykket jeg satt igjen med var at dette mer handlet om oppmerksomhetssyke. -«Jeg er så flink jeg, men synes ikke jeg er flink nok »og de andre hang seg på.Det var et unntak. En gutt som satt og stirret stivt ned. Han virket deprimert. 

Da vil jeg foreslå at du ser litt mer før du konkluderer.

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Da vil jeg foreslå at du ser litt mer før du konkluderer.

Den er grei iom at konklusjonen etter første program var at jeg ikke gadd å følge med videre. Skal prøve på nytt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Den er grei iom at konklusjonen etter første program var at jeg ikke gadd å følge med videre. Skal prøve på nytt.

Det kommer sterke historier etterhvert. 

Anonymkode: db3a0...8b8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer sterke historier etterhvert. 

Anonymkode: db3a0...8b8

Men det ender godt!

Anonymkode: be835...ad5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. :)

Anonymkode: 63bb7...78c

Noe jeg syntes var rart var hun som hadde ME. Trodde ikke det var en psykisk-sykdom. Hun hevdet hun hadde fått det pga barndommen, og ble bedre (frisk?) etter gruppeterapien. Litt rart hvis ME er en virus/immunforsvar-sykdom?

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Noe jeg syntes var rart var hun som hadde ME. Trodde ikke det var en psykisk-sykdom. Hun hevdet hun hadde fått det pga barndommen, og ble bedre (frisk?) etter gruppeterapien. Litt rart hvis ME er en virus/immunforsvar-sykdom?

Ja der ser du hva diagnostikk er! :lol:

Men det viktige er at hun fikk mer energi og glede.

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

For de som er interessert har NRK nå lagt ut komplette (?) gruppesamtaler, 11 programmer hver på ca 50 minutter:

https://tv.nrk.no/serie/jeg-mot-meg/KMTE20005114/sesong-2/episode-1

Ja, de har jeg begynt på. Jeg kjenner meg ærlig talt ikke igjen i noe som helst, men det er litt interessant å høre de som har psykiske problemer fortelle, siden jeg visstnok har psykiske problemer selv.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de har jeg begynt på. Jeg kjenner meg ærlig talt ikke igjen i noe som helst, men det er litt interessant å høre de som har psykiske problemer fortelle, siden jeg visstnok har psykiske problemer selv.

Vet ærlig talt ikke om jeg orker 10 timer gruppeterapi på skjermen.

Men men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...