stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Jeg var på dagsenteret og nå er jeg dårlig igjen, full i andres energier og kanalene i hodet er åpne. Merket det allerede når jeg satt der nede, får feberfølelse selv om jeg ikke har feber. Burde jeg slutte å gå der? Tåler jo det ikke, blir jo dårlig resten av dagen og får sikkert ikke sove i kveld pga energiene. Tok ikke vival i dag så jeg begynte å skjelve, men ikke så mye. 0 Siter
Trine Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Bra at du kom deg igjennom uten vival. Det var ikke så farlig å skjelve litt? Jeg kan ikke si om du burde slutte å gå dit eller ikke for jeg vet ikke hvor dårlig du blir. Hvor lenge er du der? Kanskje du kunne dratt, men ikke vært der så lenge at du blir helt ødelagt? Jeg tror egentlig ikke du burde slutte helt å dra dit for da tror jeg det kan bli værre for deg å komme deg dit etterhvert som du blir kvitt energiene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 7 minutter siden, Trine skrev: Bra at du kom deg igjennom uten vival. Det var ikke så farlig å skjelve litt? Jeg kan ikke si om du burde slutte å gå dit eller ikke for jeg vet ikke hvor dårlig du blir. Hvor lenge er du der? Kanskje du kunne dratt, men ikke vært der så lenge at du blir helt ødelagt? Jeg tror egentlig ikke du burde slutte helt å dra dit for da tror jeg det kan bli værre for deg å komme deg dit etterhvert som du blir kvitt energiene. Nei det var ikke farlig, men kaffekoppen bevegde seg den og. Pleier å være der to tre timer, har veldig press i pannen og i hodet og nå. Kjente i grunn ganske fort energiene der i dag, men tvang meg til å sitte der. Jeg blir så urolig og klarer ikke slappe av,og resten av dagen blir jeg fjern. Lurer på når jeg blir kvitt energiene da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det var ikke farlig, men kaffekoppen bevegde seg den og. Pleier å være der to tre timer, Da ville jeg prøvd å være der kortere tid, en halvtime eller noe sånt for å se hvordan det går. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 1 minutt siden, slabbedask skrev: Da ville jeg prøvd å være der kortere tid, en halvtime eller noe sånt for å se hvordan det går. Ok, men det er jo kjedelig å gå etter en halvtime. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok, men det er jo kjedelig å gå etter en halvtime. Det er vel bedre enn å bli dårlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 1 minutt siden, slabbedask skrev: Det er vel bedre enn å bli dårlig? 1 minutt siden, slabbedask skrev: Det er vel bedre enn å bli dårlig? Ble dårlig før det hadde gått en halvtime, pang sa det.... 0 Siter
Trine Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Nå er du litt vanskelig. 30 min var bare et forslag, om 15 min er nok så bli der i 15 min da, eller gå når det sier pang. Om du ikke presser deg så lenge etter at det har sagt pang så kanskje det går fortere over også. Men da har du ihvertfall kommet deg litt ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 22 minutter siden, Trine skrev: Nå er du litt vanskelig. 30 min var bare et forslag, om 15 min er nok så bli der i 15 min da, eller gå når det sier pang. Om du ikke presser deg så lenge etter at det har sagt pang så kanskje det går fortere over også. Men da har du ihvertfall kommet deg litt ut. Er vel vanskelig, fikk migrene og nå og har tatt relpax. Ja komme meg ut i et kvarter? 0 Siter
Trine Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Er vel vanskelig, fikk migrene og nå og har tatt relpax. Ja komme meg ut i et kvarter? Du skal jo gå til og fra også, eller? Et kvarter er bedre enn ingenting. Når du spør om du burde slutte å dra så får du forslag om å heller være der kortere tid enn å droppe det helt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Du skal jo gå til og fra også, eller? Et kvarter er bedre enn ingenting. Når du spør om du burde slutte å dra så får du forslag om å heller være der kortere tid enn å droppe det helt. Joda skal jogå til og fra og, jo takk for forslagene 1 Siter
frosken Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Jeg var på dagsenteret og nå er jeg dårlig igjen, full i andres energier og kanalene i hodet er åpne. Merket det allerede når jeg satt der nede, får feberfølelse selv om jeg ikke har feber. Burde jeg slutte å gå der? Tåler jo det ikke, blir jo dårlig resten av dagen og får sikkert ikke sove i kveld pga energiene. Tok ikke vival i dag så jeg begynte å skjelve, men ikke så mye. Jeg synes du skal snakke med sykepleieren din om nettopp dette. Se om dere sammen kan finne noen gode strategier. Du har levd ganske isolert i mange år og kun forholdt deg til familien og noen få venner. Jeg tror det er viktig at du fortsetter å gå på dagsenteret, men for at det skal bli positivt for deg, så må dere finne litt mer ut av hva du reagerer på og hvordan du kan unngå å bli så berørt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 1 minutt siden, frosken skrev: Jeg synes du skal snakke med sykepleieren din om nettopp dette. Se om dere sammen kan finne noen gode strategier. Du har levd ganske isolert i mange år og kun forholdt deg til familien og noen få venner. Jeg tror det er viktig at du fortsetter å gå på dagsenteret, men for at det skal bli positivt for deg, så må dere finne litt mer ut av hva du reagerer på og hvordan du kan unngå å bli så berørt. Ja. Mannen kjørte meg ned på butikken, og der traff jeg min gamle sykepleier. Hun var så godt humør og ga meg to klemmer, vi snakket litt også. Fikk inn litt positiv energi Ble jo glad av henne selv om jeg er dårlig og feit "Du ser nå godt ut" sa hun. Hehe da måtte jeg le, men snill er hun. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 Må jeg lære meg å leve med energier? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 34 minutter siden, stjernestøv skrev: Må jeg lære meg å leve med energier? Høres ut som en slags angst/stress, ikke energier (som jeg forøvrig ikke aner hva egentlig er). Anonymkode: e01f0...7cf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en slags angst/stress, ikke energier (som jeg forøvrig ikke aner hva egentlig er). Anonymkode: e01f0...7cf Mulig det er det og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en slags angst/stress, ikke energier (som jeg forøvrig ikke aner hva egentlig er). Anonymkode: e01f0...7cf Det henger jo i helt til dagen etter da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 24 minutter siden, stjernestøv skrev: Det henger jo i helt til dagen etter da. Vanlig med angst det. Kan bli utslitt og gåen i dagensvis etter en skikkelig omgang. Anonymkode: f1110...483 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig med angst det. Kan bli utslitt og gåen i dagensvis etter en skikkelig omgang. Anonymkode: f1110...483 Å...Får søvnproblemer også, er så urolig i kroppen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2016 Forfatter Skrevet 5. april 2016 Har fått en uvane, går rundt og sier "Ånei ånei ånei" ofte, det er vel ikke bra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.