Gå til innhold

Dårlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg var på dagsenteret og nå er jeg dårlig igjen, full i andres energier og kanalene i hodet er åpne. Merket det allerede når jeg satt der nede, får feberfølelse selv om jeg ikke har feber. Burde jeg slutte å gå der? Tåler jo det ikke, blir jo dårlig resten av dagen og får sikkert ikke sove i kveld pga energiene. Tok ikke vival i dag så jeg begynte å skjelve, men ikke så mye. 

Du er et utrolig følsomt menneske. Det har sikkert sine gode sider også. Men det er klart det blir strevsomt når det blir sånn som du beskriver. Kan du finne opp et rituale som gjør at du kan stenge av kanalene og lukke deg mer? Øve deg på å ikke la andre menneskers energier tappe deg? Ingen kommer til å legge merke til det, men du vil sannsynligvis få det bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Ta Vival det er bedre at du er ute blandt folk og får inntrykk og opplevelser, enn at du skal ha det ille eller sitte hjemme. 

Vival er ingenting i forhold til de andre medisinene du går på når det gjelder avhengighet og bivirkninger. 

Folk må slutte å være så i mot benzo, det er helt vanvittig.

Anonymkode: a896a...989

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, Gondor skrev:

Du er et utrolig følsomt menneske. Det har sikkert sine gode sider også. Men det er klart det blir strevsomt når det blir sånn som du beskriver. Kan du finne opp et rituale som gjør at du kan stenge av kanalene og lukke deg mer? Øve deg på å ikke la andre menneskers energier tappe deg? Ingen kommer til å legge merke til det, men du vil sannsynligvis få det bedre.

Hadde jeg bare klart å lukke meg mer og stenge igjen kanalene,klarer ikke det. Vet ikke hvordan jeg skal klare det. 

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta Vival det er bedre at du er ute blandt folk og får inntrykk og opplevelser, enn at du skal ha det ille eller sitte hjemme. 

Vival er ingenting i forhold til de andre medisinene du går på når det gjelder avhengighet og bivirkninger. 

Folk må slutte å være så i mot benzo, det er helt vanvittig.

Anonymkode: a896a...989

Ja vival hjelper jo på uroen. Men vet ikke hvor mye mer jeg får av legen,får se. Må snart ha nye. Vival er bra.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hadde jeg bare klart å lukke meg mer og stenge igjen kanalene,klarer ikke det. Vet ikke hvordan jeg skal klare det. 

Meditasjon? I begynnelsen trenger du ikke å meditere mer enn ett minutt av gangen. Jeg er overbevist om at det finnes en løsning på problemet ditt. Kanskje du skal finne noen gode søkeord og google litt? I går googlet jeg opp "stå opp for seg selv", for det er mitt store problem. Jeg har også begynt å skrive med en mann som har peiling på sånne ting og som støtter meg. Han sier at han er glad for mine milde og gode ord så det går begge veier.

Jeg har også problemer med rom hvor det blir mange mennesker. Jeg tar ikke inn energier, men jeg blir veldig sliten. Det har ført til at jeg isolerer meg litt. Jeg har to gode venninner og det holder for meg. Hvorfor i all verden skal man tvinge seg selv til å like store forsamlinger? Noen av oss foretrekker en til en samtaler.

Jeg har nå funnet frem en bok fra bokhyllen min som heter: "Hvem bestemmer i ditt liv" av Åsa Nilsonne. Kanskje noe for deg også?

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, Gondor skrev:

Meditasjon? I begynnelsen trenger du ikke å meditere mer enn ett minutt av gangen. Jeg er overbevist om at det finnes en løsning på problemet ditt. Kanskje du skal finne noen gode søkeord og google litt? I går googlet jeg opp "stå opp for seg selv", for det er mitt store problem. Jeg har også begynt å skrive med en mann som har peiling på sånne ting og som støtter meg. Han sier at han er glad for mine milde og gode ord så det går begge veier.

Jeg har også problemer med rom hvor det blir mange mennesker. Jeg tar ikke inn energier, men jeg blir veldig sliten. Det har ført til at jeg isolerer meg litt. Jeg har to gode venninner og det holder for meg. Hvorfor i all verden skal man tvinge seg selv til å like store forsamlinger? Noen av oss foretrekker en til en samtaler.

Jeg har nå funnet frem en bok fra bokhyllen min som heter: "Hvem bestemmer i ditt liv" av Åsa Nilsonne. Kanskje noe for deg også?

Meditasjon åpner meg enda mer. Spurte jo ei en gang hvordan jeg stenger igjen, hun var liksom et medium selv. "Nei det er ikke så lett" sa hun. Skulle jo tro hun visste det. Har også fått beskjed om å stenge igjen, og jorde meg. Men ingen sier hvordan, jo jorde meg...da må jeg ut i naturer, da må jeg grave i jord. 

Nei jeg vil ikke være der det er mange folk. Vi må få lovt til å avstå fra det. 

Har ikke konsentrasjon til bøker nå. 

Skrevet (endret)
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har også fått beskjed om å stenge igjen, og jorde meg. Men ingen sier hvordan, jo jorde meg...da må jeg ut i naturen, da må jeg grave i jord.

Jeg vil ikke spekulere i hva folk med åndelige interesser mener med at du skal "jorde deg", men dette har garantert ingenting med verken jord i betydning muld eller med elektrisk jording å gjøre.  Glem det.  Grav gjerne i jorda, men ikke tro at det å ha kontakt med jord i seg selv, påvirker hodet ditt eller psyken din direkte pga. jordas kjemiske eller andre egenskaper.

Det å grave i hagen kan være en fin aktivitet av mange andre grunner (f.eks. fordi det får tankene vekk fra åndelig grubling eller andre bekymringer), men det er en helt annen sak.  Det er ikke "jording" i den forstand.  Ingen som ikke driver med arbeid i elektriske anlegg trenger å tenke på jording.

Gå barbeint i gresset når det blir sommer, så er du "jordet" både elektrisk og mentalt (i betydningen "hyggelig bakkekontakt") ;)

Endret av laban
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg vil ikke spekulere i hva folk med åndelige interesser mener med at du skal "jorde deg", men dette har garantert ingenting med verken jord i betydning muld eller med elektrisk jording å gjøre.  Glem det.  Grav gjerne i jorda, men ikke tro at det å ha kontakt med jord i seg selv, påvirker hodet ditt eller psyken din direkte pga. jordas kjemiske eller andre egenskaper.

Det å grave i hagen kan være en fin aktivitet av mange andre grunner (f.eks. fordi det får tankene vekk fra åndelig grubling eller andre bekymringer), men det er en helt annen sak.  Det er ikke "jording" i den forstand.  Ingen som ikke driver med arbeid i elektriske anlegg trenger å tenke på jording.

Gå barbeint i gresset når det blir sommer, så er du "jordet" både elektrisk og mentalt (i betydningen "hyggelig bakkekontakt") ;)

Ja gå barbent er også god jording, og bare det å gå. Jeg skulle tenke at for hvert skritt jeg tok hadde jeg røtter ned i jorden. Jo det hjelper jo på psyken da, da blir jeg ikke så svevende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...