Gå til innhold

Sykelighet som relativt fenomen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får høre jeg har vært syk og det er litt trygt sett i relasjon til en adferd som egentlig er fryktelig atypisk for min person. Samtidig ingen unnskyldning og jeg blir redd når jeg tenker på dette og innimellom tror jeg ikke på sykeligheten , da blir jeg enda reddere for da betyr det at jeg kan tre ut av mitt gode skinn om presset er stort nok. Heldigvis ikke skjedd tidligere i livet og medisin gjør tydeligvis underverker for stabilitet og gjør at selv om det er mørkt og tyngende tipper det ikke over . Kan imidlertid fortsatt bli rammet av sterk nedtrykthet og håpløshet . I ensomhet florerer også diverse tanker det er mer eller mindre hold i slik jeg skjønner .

Syns den sosiale angsten er konstant men de andre symptom som betegnes som "ikke friskt "  skifter og er mer eller mindre til stede. Innimellom nekter jeg for dem- så ser jeg dem...dette normalt ?

Anonymkode: a4c29...d05

Skrevet

Opplever du at den flukserende sykeligheten plager deg veldig når den er tilstede? Eller er det bare et blaff i vinden? Jeg har en hoveddiagnose og tre personlighetsforstyrrelser. Personlighetsforstyrrelsene bryr jeg meg ingenting. Jeg gir dem stort sett aldri oppmerksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...