Gjest (Anonymous) Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 er det sunt i forhold til vanlig sjokoladepålegg/sjokolade? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 inneholder ikke hapå stort sett sukker og melk da? hvis det er riktig er det ikke sunt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 jeg er litt usikker, men har prøvd å sammenligne sjokoladepåleggenes innholdsfortegnelse og landet på 'Sjoko-pålegg' som den 'sunneste'. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepino Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 jeg er litt usikker, men har prøvd å sammenligne sjokoladepåleggenes innholdsfortegnelse og landet på 'Sjoko-pålegg' som den 'sunneste'. Tull! Nougatti og andre nøttepålegg er da mye sunnere næringholdsmessig. Det blir feil og si at sjokoladepålegg er "sunnest" bare fordi det inneholder mindre kcal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Tull! Nougatti og andre nøttepålegg er da mye sunnere næringholdsmessig. Det blir feil og si at sjokoladepålegg er "sunnest" bare fordi det inneholder mindre kcal. jeg snakket ikke om kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.