AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Hvordan vet man om man er syk, eller frisk? Altså, jeg vet det er glidende overganger, men det er jo sånn at enten så er man syk nok for å få hjelp, som f.eks. ytelser fra nav, eller så er man ikke det. Så det er vanskelig å finne ut av. Anonymkode: 289a1...ca7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man om man er syk, eller frisk? Altså, jeg vet det er glidende overganger, men det er jo sånn at enten så er man syk nok for å få hjelp, som f.eks. ytelser fra nav, eller så er man ikke det. Så det er vanskelig å finne ut av. Anonymkode: 289a1...ca7 Du er bare nødt til å stole på diagnosen. Anonymkode: 45c15...b22 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 Sykdom kjennetegnes med subjektiv smerte/ubehag og med nedsatt funksjon. Den første hjelpen en skal tenke på er helsehjelp. NAV kommer i andre rekke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 Jeg blir nok ansett for å være en trygdemisbruker. Anonymkode: 289a1...ca7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.