Gjest lilleme Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hvor mye forbrenner man på 30 min moderat jogging? Hvordan får man opp forbrenningen? Er det dumt å spise rett før man legger seg selv om man har trent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 hvor mye du forbrenner på 30 min moderat jogging avhenger av hvor mye du veier Men uansett vil jeg tippe et sted mellom 200 og 400 kalorier Forbrenninhen holder seg jo også høyere etter at du er ferdig med å trene Vil du øke forbrenningen så spis mange små måpltider i løpet av dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Vil man slanke seg er det ikke lurt å innta mye karbohydrater seint på kvelden MEn det lønner seg alltid å spise etter man har trent, eller vil man miste muskler og ikke fett Hvis du ikke vil slanke deg bør du helt klart spise et stort måltid etter trening, så lenge det ikke er 10 min før du går og legger deg, men kanskej et par timer før 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Vil man slanke seg er det ikke lurt å innta mye karbohydrater seint på kvelden MEn det lønner seg alltid å spise etter man har trent, eller vil man miste muskler og ikke fett Hvis du ikke vil slanke deg bør du helt klart spise et stort måltid etter trening, så lenge det ikke er 10 min før du går og legger deg, men kanskej et par timer før så lurte jeg på hvor sulten og sånn det er normalt å være hvis man skal holde vekta dette er kanskej vel subjektivit til å si noe om ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.