AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 Hei, Jeg leste i en tidligere post/tråd (usikker på når og hva den handla om, men ikke mange uker siden) at du ikke svarer så inngående på spørsmål knyttet til bestemte behandlingssteder i "din" helseregion. Du opplyste derfor om din email og at spørsmålet kunne sendes ditt for "usensurert" svar. Jeg har spørsmål om et konkret behandlingssted i ditt område og dets betydning for videre og nært forestående behandling/utredning. Frustrasjonen er stor. Jeg tok meg derfor friheten til å sende spørsmålet til adressen du oppga og håper du tilgodeser meg med et svar. Anonymkode: e97e4...bb8 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 Jeg har allerede startet behandlingen av din epost, og du vil motta svar i løpet av denne uke :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 10 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg har allerede startet behandlingen av din epost, og du vil motta svar i løpet av denne uke :-) Det settes svært stor pris på i en uavklart situasjon. Anonymkode: e97e4...bb8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.