Gå til innhold

NHD: Spørsmål som berører "din" region

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,
Jeg leste i en tidligere post/tråd (usikker på når og hva den handla om, men ikke mange uker siden) at du ikke svarer så inngående på spørsmål knyttet til bestemte behandlingssteder i "din" helseregion. Du opplyste derfor om din email og at spørsmålet kunne sendes ditt for "usensurert" svar. 

Jeg har spørsmål om et konkret behandlingssted i ditt område og dets betydning for videre og nært forestående behandling/utredning. Frustrasjonen er stor. Jeg tok meg derfor friheten til å sende spørsmålet til adressen du oppga og håper du tilgodeser meg med et svar.

Anonymkode: e97e4...bb8

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har allerede startet behandlingen av din epost, og du vil motta svar i løpet av denne uke :-)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg har allerede startet behandlingen av din epost, og du vil motta svar i løpet av denne uke :-)

Det settes svært stor pris på i en uavklart situasjon.

Anonymkode: e97e4...bb8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...