Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en tøff uke, og jeg har en kraftig hodepine som ikke går vekk. Hodet sprenger. Har vært sterkt plaget av følelser hele uka og i kveld fikk jeg meg en knekk fordi jeg på toppen fikk en utrivelig melding fra sjefen som gjorde meg forbanna. Da hadde datteren min nylig blitt innlagt på sykehuset. Hun ble operert i går, og innlagt i kveld pga komplikasjoner og kanskje ny operasjon for å stoppe blødninger. 

Hun ville ikke at jeg skulle være der hos henne, hun ville være alene fordi hun var så sliten. Det gjør meg vondt at hun ikke ville ha meg der, har så mange tanker om det.. har også skyldfølelser pga noe som skjedde mellom meg og mannen min, jeg hadde vært så sint på han. Kan hende det er derfor hun brått ble dårligere også :( Hun trengte ro, og hun hadde så vondt, føler meg som en dårlig mor som ikke kunne holde igjen idag :( 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger,  følelsene gjør så at jeg får kraftig hodepine. Det har toppet seg fullstendig nå. Vurderer å dra til legen i morgen og få hjelp og sykemelding. 

Kanskje noen her inne kan hjelpe meg? Jeg har ingen å støtte meg til i denne tiden, ingen som bryr seg. 

Anonymkode: 10de7...421

Skrevet

Jeg synes du skal gå deg en kveldstur og deretter sørge for å få en god natts søvn.

Jeg mener for øvrig at normal ungdom ofte vil ønske litt avstand til sine mødre  og at det ikke er noen vits i å kverne rundt din datters ønske om å ikke ha deg på sykehuset hele tiden. Bruk tiden til å få hvilt deg litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...