aal Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Når jeg er trøtt så fryser jeg alltid VELDIG. Synker temperaturen vanligvis i kroppen når man er trøtt, kan det være at hos meg så synker det mer enn normalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 aal. Når man er trøtt og sliten og kanskje i tillegg en smule stresset med tanke på hva man ikke rakk å gjøre, er det nok temmelig vanlig at man føler seg kald, spesielt på hender og føtter. Måler man imidlertid kroppstemperaturen, er den vanligvis uforandret normal. Alt dette skyldes nerveimpulser som får de små blodkarr (kapillærer) i hender og føtter til å trekke sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aal Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 aal. Når man er trøtt og sliten og kanskje i tillegg en smule stresset med tanke på hva man ikke rakk å gjøre, er det nok temmelig vanlig at man føler seg kald, spesielt på hender og føtter. Måler man imidlertid kroppstemperaturen, er den vanligvis uforandret normal. Alt dette skyldes nerveimpulser som får de små blodkarr (kapillærer) i hender og føtter til å trekke sammen. jeg er svært sjelden stresset. det er omtrent hver gang jeg er trøtt og noen ganger blir jeg også veldig var for lyder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.