AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Er det noe galt i å studere vernepleier deltid når man har slitt med flere psykoser og hukommelsestap? Har bipolar 1 Tok nevropsykologisk test som sa jeg er nøyaktig, men treg, at jeg ikke vil tåle stress. Anonymkode: b124c...ecc 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe galt i å studere vernepleier deltid når man har slitt med flere psykoser og hukommelsestap? Har bipolar 1 Tok nevropsykologisk test som sa jeg er nøyaktig, men treg, at jeg ikke vil tåle stress. Anonymkode: b124c...ecc Spørsmålet er hvordan du fungerer i hverdagen, hvor preget du er av din diagnose. Selv deltidsstudier kan være relativt stressende. Dersom det er lenge siden du har studert eller jobbet kan kanskje enkeltemner være en noe mildere start for deg for å teste hva du faktisk klarer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Det er nok best å ha en hverdag hvor en tilegner seg mye kunnskap fra før av; f.eks. ved å lese bøker og artikler. De studentene det går best for er i alle fall de som har slike interesser, det er ikke bare bare for friske heller, å gjennomføre høyere utdannelse, om man ikke er interessert. Snakker av erfaring. Anonymkode: bfd05...b19 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.