AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Har du lest denne boka? https://aspergerinformator.com/boka-mi/ Boka mi er et faktum. Tittelen er Knapp nok. Et jenteliv med Asperger syndrom. Den skal gi et innblikk i hvordan et liv på autismespekteret kan være, spesielt for jenter. Den skal gjøre at flere fanger opp og hjelper sånne som meg i tide. Jeg tror reisen min kan bidra. Boka er håndfast og forlaget er Spiss forlag. Forord er av forfatter Gro Dahle. Jeg er noe! Anonymkode: d4835...c99 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Så flott! Gratulerer med utgivelsen Anonymkode: dabe0...a2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: reklame! Anonymkode: 32173...d16 Nei, får ingen prosenter. Anonymkode: d4835...c99 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. april 2016 Skrevet 11. april 2016 Den fikk jeg lyst til å lese :-) Gratulerer med utgivelsen! Forstod ikke helt tittelen, men det forstår en kanskje når en leser boka. I mine ører er "knapt nok" det vanligste uttrykket, men godt mulig at det er noe jeg ikke får med meg når jeg bare leser omtalen. Spennende! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. april 2016 Skrevet 11. april 2016 Gratulerer:-) Tittelen syns jeg var fin, tror jeg kjente meg igjen i den, jeg sier ikke så mye vanligvis, er litt knapp eller mutt, knapp har jeg fått høre fordi jeg er lite medelsom. Jeg må tenke på at man bør si noe når man er sammen med andre det kommer ikke bare. 2 Siter
FGT Skrevet 11. april 2016 Skrevet 11. april 2016 (endret) Har kjøpt boka . leser litt inn i mellom. Helene har en finn særegen måte å utrykke seg på. Fokuserer sterkt på sine følelser og kropp og sinn. Endret 11. april 2016 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.