AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, dedalo skrev: Fint at du har gleder også. Har ikke annet enn frustrasjoner jeg. Tror jeg skal gå til bake telegiro. Det er faktisk mulig!!! (å klare seg uten internett) hm...tør jeg? Nei, et liv uten internett ville vært trist. Anonymkode: d4d5c...eb9 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker alltid youtube uten å være logget inn, men noen greier er satt på 18 år pluss for å få lov til å se så da har jeg logget inn for å ha mulighet til å se videoen, kan de jeg sender mail til se hva jeg har sett på? Jeg kommenterer aldri videoer Anonymkode: 7b9a1...717 Sikkert ikke umulig! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 Skrevet 11. april 2016 10 hours ago, AnonymBruker said: Nei, et liv uten internett ville vært trist. Anonymkode: d4d5c...eb9 Ja, da hadde det blitt trist, da, vel. 10:43 Anonymkode: 542d6...e60 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.