Gjest guggen Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 hei jeg vil holde formen jeg er i nå frem til mai ca, for deretter å komme i enda bedre form (les lavere fettprosent) Jeg har tatt av noe fett nå i det siste og vil ikke gå opp i vekt med en gang slik har jeg gjort og kommer til å fortsette: i høst lå jeg på ca 3600 kalorier, kanskje litt for mye karb 4 treninger i uka, gikk rolig til skolen 3-4 dager i uka(40 min rooig rolig gange pr gang) Jeg la på meg en del fett da Fra 20 nov til i dag har jeg gått ned fra 94 til 87 kg har deffa med å spise 5-6 måltider om dagen 3 store 2-3 små store: ris, pasta,havregryn, kylling, tunfisk, protdrink. SMå: 2 epler, kylling,prothsake helt standard liksom 3 strykeøkter i uka, 4-kardio på morgenen de dagene jeg ikek trena styrke 20 min rolikg kardio etter styrketrnienga har mista litt muskler også begynte på 2600 kalorier, er nå rundt 2000-2100 har lagt inn spisedag etterhvert, tror det var B som sa at det var litt å snu det på hodet, men jeg vet at blant annet frederik age legger inne n spisedag etter 5 uker på diett Jeg har liksom gått litt opp og ned i vekt de siste åra , aldri klart å stabilsiere meg, men det vil jeg nå Ser for meg å kjøre en 3 split, med 20 min kardio rolig etterpå (tror ikek jeg vil miste muskler siden jeg ikke gjør noen annen kardio og tar energidrikk med en gang etterpå) Jeg er student og kommer kanskje til å ta en øl, og kun en øl en dag i uka, vil kanskje også fylle noen helger fettprosenten er nå rundt 14 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.