Gå til innhold

Sex på avdelingen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å ha sex med en medpasient på psyk. avdeling? Hvis ikke, hva skjer hvis man blir tatt på fersken.. f.eks. på røykerommet? Blir man kasta ut? Er så nøden...

Anonymkode: 4e2e3...931

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov å ha sex med en medpasient på psyk. avdeling? Hvis ikke, hva skjer hvis man blir tatt på fersken.. f.eks. på røykerommet? Blir man kasta ut? Er så nøden...

Herregud det er da ikke lov, der jeg var sist fikk vi ikke gå på rommene til hverandre en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehehe.... Bare tulla! 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe.... Bare tulla! 😂

Det er alltid noen som skal 'tulle'.

Anonymkode: 4275c...f87

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe.... Bare tulla! 😂

Phø, morsom du :P

Skrevet

Jeg tror man mest sannsynlig blir skrevet ut, fordi det kan være pasienter på et psykiatrisk sykehus med problemer knyttet til dette. Blir noe annet enn på somatiske avdelinger.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg var innlagt fikk jeg og han som jeg forelsket meg i beskjed om å ligge lavt slik at andre ikke oppfattet det, om ikke ville 1 av oss bli utskrevet. 

Anonymkode: f3817...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke være forbudt. Har selv vært forelsket på lukket avdeling, vi gikk ikke til sengs da, men det var skikkelig opptur, att man kunne treffe noen der. Mange psykiske vrak, mangler jo evne til å få seg kjæreste ute i virkellige verden...

Anonymkode: 4cc4f...9b0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...