byte_me Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hei! Jeg er en jente på 22 år som i to-tre år nå har opplevd, fra tid til annen, det som oppleves som at underarmene og leggene mine er millimetre fra gå fullstendig i krampe. Dette skjer svært ofte, i hvertfall nå det siste halvannet årene. Spesielt når jeg har lagt meg om kvelden kommer dette problemet, og det er fryktelig frustrerende og ikke minst ubehagelig.. Smertene henger også sammen med smerter i anklene og knærne i bena, og håndleddene og albueleddene i armene. Sånn egentlig er det en veldig rar følelse av at jeg ikke klarer å strekke ut skikkelig, som om musklene er litt "støle".. Kan også si at musklene i både underarmer og legger er fryktelig harde til tider, eller rettere sagt fryktelig ofte.. men samme hva jeg gjør blir det ikke bedre... Siden dette har pågått så lenge og ikke blir bedre, men heller tvert imot, begynner jeg VIRKELIG å lure på hva dette kan være forno.. Er for tiden i Danmark, men gjett om jeg skal til lege når jeg kommer hjem... men hadde vært kjekt om du kunne kommet med en liten uttalelse ) Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Kjære byte-me. Ja, du sier det selv. Dette bør en lege se på. I din alder er dette temmelig uvanlige symptomer som jeg synes det ikke er riktig å filosofere over her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.