Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gått ned fra 88 til 76, er nok nede i 75 i morgen. Satser på å være 70 om fem uker, da jeg skal på ferie.

Jeg la ut et bilde på facebook i mine nye klær i størrelse Medium, og fikk over 60 likes og masse komplimenter.

Men selv klarer jeg ikke se at jeg har gått ned et eneste gram!!!!!!!!

Jeg lider jo fremdeles av fedme ifølge BMI da.

Men greide ikke se at jeg var større heller, da jeg veide mer.

Aner liksom ikke hvordan jeg ser ut.

Får håpe det ordner seg når jeg har gått ned enda mer. Full skjerpings.

Endret av Annkarin
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411263-st%C3%B8rrelse-medium-i-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Annkarin skrev:

Har gått ned fra 88 til 76, er nok nede i 75 i morgen. Satser på å være 70 om fem uker, da jeg skal på ferie.

Jeg la ut et bilde på facebook i mine nye klær i størrelse Medium, og fikk over 60 likes og masse komplimenter.

Du har vært kjempeflink:)

Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

hm skulle ønske jeg evt greide se det selv

Jeg tror vi ser det etter hvert. Har samme problemet som deg. Har gått ned nesten tretti kilo. Men fokus ligger likevel på de kiloene som fortsatt gjenstår.. Og jeg føler meg heller ikke mye slankere. Men det tar bare litt tid før hodet  henger med kroppen tror jeg.

4 minutter siden, tilstede skrev:

Jeg tror vi ser det etter hvert. Har samme problemet som deg. Har gått ned nesten tretti kilo. Men fokus ligger likevel på de kiloene som fortsatt gjenstår.. Og jeg føler meg heller ikke mye slankere. Men det tar bare litt tid før hodet  henger med kroppen tror jeg.

kanskje det er fordi jeg fremdeles lider av fedme.

men så det litt i vinduet istad, men litt bred over hoftene, eller litt rund over hoftene, magen er nok mye mindre.

Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

kanskje det er fordi jeg fremdeles lider av fedme.

men så det litt i vinduet istad, men litt bred over hoftene, eller litt rund over hoftene, magen er nok mye mindre.

Jeg lider også fortsatt av fedme, så du har nok rett i at mye av forklaringen ligger der. Men det er en god følelse å" kaste" for store klær. Målet er ikke så uoverkommelig nå.

Annonse

Jeg så helt grusomt feit ut på en video en filmskaper jeg kjenner filmet av meg iallfall. huff. men vet ikke åssen jeg ville sett ut i hans kamera nå. men dette er ikke så mange kiloene ifra hvordan jeg er nå.

Endret av Annkarin

Jeg har vekt ikke langt unna din, og føler meg på ingen måte "feit", selv om jeg gjerne kunne gått ned noen få kilo.

Jeg er høy, ca 176, og bruker stort sett str. L (L i Norge - i Spania må jeg kjøpe XL og i USA holder det med Medium - pussig det der :P).

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

76 kg er da ingen grunn til å føle seg feit.

Anonymkode: 594fd...b6f

Det kommer helt an på hvor høy man er da. :) Jeg vet ikke hvor høy trådstarter er, men jeg ville hatt en bmi på nesten 33 med den vekta og dermed vært klasiffisert med fedme og ja, jeg hadde følt meg smellfeil og hadde vært det også. Hadde jeg vært 20 cm høyere hadde jeg vært omtrent som jeg er nå på bmi-skalaen.

Annonse

Hadde jeg ikke kommet ned på 75 kg idag etter alt slitet og masse gåing og trening og kaloritelling, hadde jeg seriøst gitt opp! Og spist meg så feit at jeg fikk fedmeoperasjoner !

men myfitnesspal appen virket og jeg var nede i 75 idag. 74 om et par dager satser jeg på!!!

26 minutter siden, Annkarin skrev:

Hadde jeg ikke kommet ned på 75 kg idag etter alt slitet og masse gåing og trening og kaloritelling, hadde jeg seriøst gitt opp! Og spist meg så feit at jeg fikk fedmeoperasjoner !

men myfitnesspal appen virket og jeg var nede i 75 idag. 74 om et par dager satser jeg på!!!

Du kan ikke regne med å gå ned flere kilo i uka da. :) Men du ser jo smashing ut på bildet! Ikke skjønner jeg at du skal være feit... 

AnonymBruker
On 4/21/2016 at 2:36 PM, Annkarin said:

12 hours ago, Annkarin said:

Fedmeoperasjoner er livsfarlig. Men det virker som hele samfunnet tror det er den hellige gral, siden legene anbefaler det. Det er jeg sterkt uenig i, og jeg ønsker med dette innlegget å opplyse om hvor drastiske slike inngrep er.

Du spurte jo om fedmekirurgi, og fikk det ikke! Det skal du være sjeleglad for! Se her, du trengte det jo ikke engang, du klarte det jo ved å endre livsstil.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fedmeoperasjoner er livsfarlig. Men det virker som hele samfunnet tror det er den hellige gral, siden legene anbefaler det. Det er jeg sterkt uenig i, og jeg ønsker med dette innlegget å opplyse om hvor drastiske slike inngrep er.

Du spurte jo om fedmekirurgi, og fikk det ikke! Det skal du være sjeleglad for! Se her, du trengte det jo ikke engang, du klarte det jo ved å endre livsstil.

Fikk det ikke? Jeg hadde fått det om jeg hadde betalt selv. Er fortsatt 15 kg overvektig ifølge bmi :/ men skal ned. Må stole på myfitnesspal appen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...