Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
11 minutter siden, Annkarin skrev:

Det setter jeg kjempestor pris på at du sier <3

Men er jo 15-17 kg overvektig i følge BMI, så har en del å gå ned... Men trener jo styrke og det veier en del med muskler også. Ja, skal tilbake på styrketrening i ettermiddag, etter å ha gått 6 km tidligere idag. Å gå ned er virkelig en kamp!

Ja jeg syns du var feiende flott ;) Hadde vært superglad om det var min kropp. Noen ganger er bmi noe stort tull. 

Gjest Gargamel
6 timer siden, Annkarin skrev:

Vergen min satt over ekstra penger til meg så jeg fikk kjøpt nytt treningstøy, så nå er det ekstra motiverende å trene, slipper trene i gamle filler!! :D

Ingen ting slår litt nytt stæsj når det gjelder motivasjon :-)

Annonse

Det ble ikke for ille. Gikk "bare" opp fra 75,8 til 61,2, dvs jeg kan være ned i 75 igjen i morgen om jeg skjerper meg. Men er invitert på pizza hos tanta mi nå og det frister veldig, men får prøve å ikke ta så mange stykker!! SÅ blir det torsken min på søndag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...