Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja. jeg lurer på om det er innenfor lavkarbo grensene i forhold til denne? går på 5:2 dietten og spiser lavkarbo på disse dagene. da skal man såise under 500 og jeg holder meg ofte på rundt 300 så da lurer jeg på  om det går bra med en slik?

Anonymkode: c85eb...99d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411369-lavkarbo-med-en-iskaffe-barista-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. jeg lurer på om det er innenfor lavkarbo grensene i forhold til denne? går på 5:2 dietten og spiser lavkarbo på disse dagene. da skal man såise under 500 og jeg holder meg ofte på rundt 300 så da lurer jeg på  om det går bra med en slik?

Du spiser lavkarbo 2 dager i uka og "vanlig høykarbo" 5 dager? Det er helt bortkastet med to lavkarbodager, kroppen trenger gjerne flere uker til å omstille seg til fettforbrenning.

AnonymBruker

Ok. men jeg får full fettforbrenning av 5:2 dietten fordi da går man ned i fettprosent og lite muskler blir da borte. Dette me dlavkarbo på fastedagene er kun for å få bort litt vannvekt som jeg får engang i blant. Men fungerer en sånn kaffe som lavkarbo ? :)

AnonymBruker
59 minutter siden, Lillemus skrev:

Du spiser lavkarbo 2 dager i uka og "vanlig høykarbo" 5 dager? Det er helt bortkastet med to lavkarbodager, kroppen trenger gjerne flere uker til å omstille seg til fettforbrenning.

Ok. men jeg får full fettforbrenning av 5:2 dietten fordi da går man ned i fettprosent og lite muskler blir da borte. Dette me dlavkarbo på fastedagene er kun for å få bort litt vannvekt som jeg får engang i blant. Men fungerer en sånn kaffe som lavkarbo ? :)

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. men jeg får full fettforbrenning av 5:2 dietten fordi da går man ned i fettprosent og lite muskler blir da borte. Dette me dlavkarbo på fastedagene er kun for å få bort litt vannvekt som jeg får engang i blant. Men fungerer en sånn kaffe som lavkarbo ? :)

1. Aner ikke, men om det funker med det kostholdet du har lagt opp til så er det bare å fortsette med kaffen. :) Men om den inneholdder mye kalorier ville jeg nok heller valgt noe med næringsrike kalorier for å si det sånn.

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:
  1. Aner ikke, men om det funker med det kostholdet du har lagt opp til så er det bare å fortsette med kaffen. :) Men om den inneholdder mye kalorier ville jeg nok heller valgt noe med næringsrike kalorier for å si det sånn.

Den er ihvertfall trukket ut som den beste. Tror heller dette ble et "få det bekreftet at det er det man må gjøre" innlegg, ja ;)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...