Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
21 minutter siden, Babette skrev:

Jeg løper også sammen med kjæresten av og til, og da er det gjerne jeg som er hare, i alle fall i motbakker og hvis vi løper langt. Men det er fordi han trener mye sjeldnere. Han knuser meg lett hvis han får en lang og god treningsperiode.

Og han er så heldig at han jobber i en stor, statlig virksomhet som setter krav til fysisk form og har en årlig løpetest på tid.

Fortsetter under...

Nicklusheletida
23 minutter siden, Babette skrev:

Jeg løper også sammen med kjæresten av og til, og da er det gjerne jeg som er hare, i alle fall i motbakker og hvis vi løper langt. Men det er fordi han trener mye sjeldnere. Han knuser meg lett hvis han får en lang og god treningsperiode.

Og han er så heldig at han jobber i en stor, statlig virksomhet som setter krav til fysisk form og har en årlig løpetest på tid.

Jeg har alltid sett for meg deg som supersprek, så jeg blir ikke overrasket :)

Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har alltid sett for meg deg som supersprek, så jeg blir ikke overrasket :)

Nåja, ikke  så verst sprek. Men det er sannelig du også. Ellers tror jeg du har helt rett i at det som fortoner seg som søtt nå når du er nyforelsket, kan bli slitsomt om noen år.

Samtidig tror jeg ikke dette vinnerinstinktet hans er så alvorlig ment, hvis han tåler at du ler av ham.

Nicklusheletida
56 minutter siden, Xtra skrev:

Var på spinning-intervall i dag - puh! Det var skikkelig slitsomt! Utrolig mange spreke folk der - både yngre og eldre enn jeg. Selv måtte jeg bevilge meg noen små pauser i mellom, ble jo halt "av" i bena. Har ikke vært så kondis-sliten på år og dag. Dette skal jeg gjøre igjen - og anbefale andre! :)

Jeg var på Evo en liten tur nylig, men er kort økt i dag. Ca 45 min bare. Det som slår meg når jeg ser meg rundt er at jeg ser kun ungdommer og slik har det vært i det siste. Tidligere var det et par eldre menn, men de har jeg ikke sett mer. Så jeg føler meg litt gammel når jeg er der, men så tenker jeg også at jeg heller bør være fornøyd med at jeg trener, for det er det få på min alder som gjør. I hvert fall nesten ingen på Evo hvor jeg går :) Jeg var på spinning den gangen jeg trente på Sats, men Evo har ikke noe sånt og det er Evo jeg har brukt de siste 3 årene pga prisen :) Men enig med deg i at spinning er veldig bra trening :)

Gjest Gargamel
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

He he, ja skjønner deg, men jeg er jeg velger å le av det og erter han litt for det, men jeg sørger for å fortelle han at jeg synes det er litt barnslig :) Egentlig synes jeg det er litt søtt da, men det kommer nok bare av at jeg fortsatt er forelsket. Vet jo at det som er søtt i begynnelsen kan begynne å irritere på en senere tidspunkt :D

Litt konkurranseinstinkt er vel bare bra. Det betyr at han ikke har blitt zombie enda.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...