Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snart skal jeg ta banen til sats og trene cardio energy, og så skal jeg ta banen til elixia og trene cycling.

Skal ta blodprøver i morgen av kolesterolet, og skal spise laks etter treningen og håper kolesterolet har gått ned!

I tillegg skal jeg tilbake til 75 kg i morgen, gikk opp til 77 pga tantes pizza og noe dumle.

Men fra nå av blir det full skjerpings, ingen pizza og ingen dumle. Bare masse trening og laks o.l.

Synes jeg er gæern som tar bane over halve byen or å gå på diverse trening, men jeg liker best gruppetimer så sånn er det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411499-g%C3%A6ern-etter-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ville nok sagt at da kan man bruke kreftene på arbeide... men nå er ikke jeg dem, bare sier det.

Anonymkode: 38e86...4cd

Helt enig men angsten er for stor og den får jeg ingen hjelp med da ssri fører til mani og valium får jeg ikke. Dessuten så ender det i utmattelse til slutt 

Annonse

AnonymBruker
9 hours ago, Annkarin said:

Helt enig men angsten er for stor og den får jeg ingen hjelp med da ssri fører til mani og valium får jeg ikke. Dessuten så ender det i utmattelse til slutt 

En må bare slutte å bry seg om hva andre mener. Sånn tenker jeg i alle fall.

Anonymkode: 38e86...4cd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...