Gå til innhold

Kjip tilværelse.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alle sliter psykisk og er overvektige. 

Jeg er sikker på at de beundrer og misunner deg for at du har klart å slutte. Hold fokus på fordelene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg er sikker på at de beundrer og misunner deg for at du har klart å slutte. Hold fokus på fordelene!

Jo noen av dem har sagt de kunne tenkt seg å dampe, ei prøvde men hun røyker og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Latudaen virker så bra som du håper! Den har et artig navn i alle fall. Latuda, latudi, latuddelidu. Den høres mye hyggeligere ut enn Serequel, synes jeg:) Ikke begynn å røyke igjen, da. Da er jo hele den tunge sluttejobben du har gjort bortkastet. Hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å herre Gud som du maser over medisiner og alt du ikke klarer ,ta deg selv i ræva og nakken og skap selv det livet du ønsker deg.Verken medisiner eller helsevesenet eller DOL  kommer til å gjøre det for deg.

Anonymkode: 81124...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
40 minutter siden, Gondor skrev:

Have a sigar, you're gonna go far, you'll never gonna die...... Husker den?

Den husker jeg ikke nei, nei man dør jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, tonie skrev:

Håper Latudaen virker så bra som du håper! Den har et artig navn i alle fall. Latuda, latudi, latuddelidu. Den høres mye hyggeligere ut enn Serequel, synes jeg:) Ikke begynn å røyke igjen, da. Da er jo hele den tunge sluttejobben du har gjort bortkastet. Hold ut.

Ja latuda klinger bra, håper den er like bra :) Må ta seroquel i begynnelsen så jeg har noe med antipsykotisk effekt, risperdal skal jeg slutte med. Jeg tror jo den gjør meg tung og treg, så vi får se- Latuda er en lettere medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den husker jeg ikke nei, nei man dør jo aldri..

Pink Floyd. Drit i røyken. Sett deg ned og lytt til musikk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Har ikke fått latuda enda så er skuffet, får vel dem mandag kanskje. Vet ikke hvordan jeg blir av dem, nå er jeg sliten og trøtt hele tiden. Håper det ikke blir verre. Har vært fint vær i dag, men jeg har sett på netflix. Blir latere og latere, den som bruker energi får energi...sant? Jadda! Er så lei av tingenes tilstand, håper det blir forandring med latuda og at jeg kan slutte på seroquel. Det blir bra tror jeg. Ellers, hvordan går det der? Nei, jeg kan vel ikke klage, beklager sytet mitt. Må være positiv :) 

Hva vil du ellers gjøre for å få det bedre, i tillegg til å bytte medisin?

Anonymkode: 02139...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsenter ja, det er bra saker... et sted hvor alle er psyke, alle er overvektige, ingen trener, og alle røyker. Det er plassen for personlig vekst. Det får en si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker og jeg forstår ikke hvorfor du vurderer å begynne igjen når du har klart deg uten så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når sola skinner, og man sitter med noe godt å drikke, og kjenner duften av andres sigaretter, ja da frister det som bare faen. Men så er det det med att man faktisk dør av røyking. Ikke alle da, men halvparten av de som røyker. Og så blir man ofte syk selv om man ikke dør heller.

 

KOLS er en av de vanligste sykdommene man får, kan jo selv tenke hvordan det kombinerer med panikkangst. Også har man de som får kreft, hjerte og kar, og elendighet. Det er folk som dør i tidlig 50 årene av røyking. Du er jo sikkert ikke så langt unna det tallet? Nei, det er ikke lengre som da man var 20, og slapp å bekymre seg om hva som skjedde når man ble middelaldrende...

Anonymkode: f26ff...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Gondor skrev:

Pink Floyd. Drit i røyken. Sett deg ned og lytt til musikk!

 

Å de er jo bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herre Gud som du maser over medisiner og alt du ikke klarer ,ta deg selv i ræva og nakken og skap selv det livet du ønsker deg.Verken medisiner eller helsevesenet eller DOL  kommer til å gjøre det for deg.

Anonymkode: 81124...d11

Å? Det er jo jævlig lett. Vet meget godt at jeg må skape mitt eget liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du ellers gjøre for å få det bedre, i tillegg til å bytte medisin?

Anonymkode: 02139...4d1

Prøve å komme meg ut litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, Wretch skrev:

Dagsenter ja, det er bra saker... et sted hvor alle er psyke, alle er overvektige, ingen trener, og alle røyker. Det er plassen for personlig vekst. Det får en si...

Nei ikke alle røyker og er overvektig, og det er en fin plass å være sosial. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 timer siden, Trine skrev:

Jeg røyker og jeg forstår ikke hvorfor du vurderer å begynne igjen når du har klart deg uten så lenge. 

Savner den. Det forstår vel du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når sola skinner, og man sitter med noe godt å drikke, og kjenner duften av andres sigaretter, ja da frister det som bare faen. Men så er det det med att man faktisk dør av røyking. Ikke alle da, men halvparten av de som røyker. Og så blir man ofte syk selv om man ikke dør heller.

 

KOLS er en av de vanligste sykdommene man får, kan jo selv tenke hvordan det kombinerer med panikkangst. Også har man de som får kreft, hjerte og kar, og elendighet. Det er folk som dør i tidlig 50 årene av røyking. Du er jo sikkert ikke så langt unna det tallet? Nei, det er ikke lengre som da man var 20, og slapp å bekymre seg om hva som skjedde når man ble middelaldrende...

Anonymkode: f26ff...d85

Du sier noe der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 timer siden, stjernestøv skrev:

Vi får se...er ikke mye jeg klarer. :( 

Du har klart å slutte å røyke. Det er ikke bare bare har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...