Gå til innhold

Kjip tilværelse.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
43 minutter siden, Gargamel skrev:

Du har klart å slutte å røyke. Det er ikke bare bare har jeg hørt.

Er på nippet til å begynne igjen nå. Men tenker på kols og lungekreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er på nippet til å begynne igjen nå. Men tenker på kols og lungekreft. 

Du trenger ikke tenke på så hypotetiske ting. Husk også på økonomi, lukt, smak, hoste, pusteproblemer, hudreaksjoner og misfarging :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Du trenger ikke tenke på så hypotetiske ting. Husk også på økonomi, lukt, smak, hoste, pusteproblemer, hudreaksjoner og misfarging :P

Ja hostet jo mye om nettene når jeg røykte. Men godt var det, iallefall den om morningen ;) Tenker mye på røyk nå og så godt det hadde vært, uff. Dampen er ikke det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er så trist fordi jeg trenger medisiner, en gang skal jeg slutte å klare meg bra- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikkelsbær

Hei Stjernestøv.

Jeg damper også, etter utallige røykeslutt-prosjekter jeg ikke greide å gjennomføre. Nå har jeg dampet i mer enn 2 år, og kunne ikke tenke meg å begynne å røyke igjen. Hvis du fortsatt har stort røykesug, vil jeg anbefale deg å øke nikotinmengden i dampejuicen du bruker. Nikotin er det minst skadelige i tobakk, men det vi er mest avhengig av. Hvis du inntar "for lite" nikotin, vil du antakelig slite med dårlig søvn og uro i kroppen. Du kan også prøve å spe på med sånne sugetabletter med nikotin, hvis du ikke har tilgang på dampejuice med mer nikotin.

De som aldri har røyket, eller syns det har vært lett å slutte, vet ikke hvordan dette er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, Stikkelsbær skrev:

Hei Stjernestøv.

Jeg damper også, etter utallige røykeslutt-prosjekter jeg ikke greide å gjennomføre. Nå har jeg dampet i mer enn 2 år, og kunne ikke tenke meg å begynne å røyke igjen. Hvis du fortsatt har stort røykesug, vil jeg anbefale deg å øke nikotinmengden i dampejuicen du bruker. Nikotin er det minst skadelige i tobakk, men det vi er mest avhengig av. Hvis du inntar "for lite" nikotin, vil du antakelig slite med dårlig søvn og uro i kroppen. Du kan også prøve å spe på med sånne sugetabletter med nikotin, hvis du ikke har tilgang på dampejuice med mer nikotin.

De som aldri har røyket, eller syns det har vært lett å slutte, vet ikke hvordan dette er.

 

Hei. 

Så fint å høre om andre som damper :-) 

Jeg har væske uten nikotin nå, kan jo være det er noe med det. Men bare når jeg ser andre røyker får jeg lyst på, det er den vanen. Da sniffer jeg inn deres røyk, det lukter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hei. 

Så fint å høre om andre som damper :-) 

Jeg har væske uten nikotin nå, kan jo være det er noe med det. Men bare når jeg ser andre røyker får jeg lyst på, det er den vanen. Da sniffer jeg inn deres røyk, det lukter godt.

Ikke vært så dum at du begynner igjen nå som du faktisk har klart å slutte!

Har du fått ny medisin i dag?

Anonymkode: 02481...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vært så dum at du begynner igjen nå som du faktisk har klart å slutte!

Har du fått ny medisin i dag?

Anonymkode: 02481...b91

Nei det var det, er vel passe dum da ja. 

Ringte apoteket og den var komt, får hente den. Den skal taes om kvelden. Er spent på hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det var det, er vel passe dum da ja. 

Ringte apoteket og den var komt, får hente den. Den skal taes om kvelden. Er spent på hvordan det går.

Håper du får god virkning av den, men ikke forvent deg at du våkner til en helt ny verden i morgen. :) Gi det tid, flere uker kan kanskje være nødvendig før du merker bedring, les pakningsvedlegget godt, der kan det sikkert stå mye interessant info, men ikke heng deg opp i lista over bivirkninger, da blir man lett gående og kjenner etter dem. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, Lillemus skrev:

Håper du får god virkning av den, men ikke forvent deg at du våkner til en helt ny verden i morgen. :) Gi det tid, flere uker kan kanskje være nødvendig før du merker bedring, les pakningsvedlegget godt, der kan det sikkert stå mye interessant info, men ikke heng deg opp i lista over bivirkninger, da blir man lett gående og kjenner etter dem. :) Lykke til!

Takk :)

Sykepleierenn sa jeg ikke måtte lese om bivirkninger, men det er jo lett for at man gjør det. Hadde fått tre esker, det var da voldsomt, jaja. Får gi den noen uker ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :)

Sykepleierenn sa jeg ikke måtte lese om bivirkninger, men det er jo lett for at man gjør det. Hadde fått tre esker, det var da voldsomt, jaja. Får gi den noen uker ja. 

Siden dette tydeligvis er en medisin som må bestilles så hun å bestill fra apoteket i god tid før du går tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Siden dette tydeligvis er en medisin som må bestilles så hun å bestill fra apoteket i god tid før du går tom!

Ja må jo bare det, håper legen husker det. Ellers kan jo jeg si ifra når jeg er tom, er så spent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja må jo bare det, håper legen husker det. Ellers kan jo jeg si ifra når jeg er tom, er så spent. 

Si ifra før du er tom du. Hentet du ut alle 3 pakkene på engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Si ifra før du er tom du. Hentet du ut alle 3 pakkene på engang?

Ja jeg fikk tre pakker. 28 piller i en. Gruer meg litt nå, er spent. Håper jeg får mer energi, men får gi det litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg fikk tre pakker. 28 piller i en. Gruer meg litt nå, er spent. Håper jeg får mer energi, men får gi det litt tid. 

Har du fått de godkjent på blå resept? Syns du sa tidligere at du skulle få resept selv om hellfo ikke har behandlet søknaden enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Har du fått de godkjent på blå resept? Syns du sa tidligere at du skulle få resept selv om hellfo ikke har behandlet søknaden enda

Ja betalte ingenting, har frikort. Sykepleieren sa at de som hadde vært psykotisk fikk dem på blå resept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja betalte ingenting, har frikort. Sykepleieren sa at de som hadde vært psykotisk fikk dem på blå resept. 

Ok, det var jo bra at du slapp å legge ut. Men det er uansett dumt å hente ut så mye på engang når du skal teste nye medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...