Gå til innhold

Gruer meg til 17 mai.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
54 minutter siden, Janus30 skrev:

Vi har det forjævlig her i landet. Barna i Afrika vet ikke hvor vondt det er å vagge rundt i pentøyet i solsteiken, stappmette på grillpølser og båtis. 

Ærlig talt. Sa da ikke at det var for jævlig. Og verden er like jævlig selv om vi har det godt i Norge, det er jeg fullt klar over!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg missliker 17 maifor det er viss beregnet til å være kunn barnas dag har jeg forstått. Hvorfor er det barnas dag og ikke voksnes dag også? Det var vel ikke barn som skrev under uavhengighetsærklæringen, eller hva det nå heter igjen sån at Norge ble et eget land? Unger er bare noe drit, så jeg gidder ikke verken å gå wller se på de dritbarnselige tågene hvor alle roper "1 klasse, 1 klasse hei hei hei, ingen 1 klasse er som deg" og sånne ting, og lage grusom skjau og lyder med trykklufthorn. Hvorfor kan ikke 17 mai være alles dag, istedenfor bare barnas dag?

Du har selv vært barn. Og siden "unger bare er drit" var du også bare noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ærlig talt. Sa da ikke at det var for jævlig. Og verden er like jævlig selv om vi har det godt i Norge, det er jeg fullt klar over!!!!

Jeg har ikke svart deg!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke har det godt inni seg vil alle dager hvor man etter normalen skal føle seg glad og lykkelig føles tunge da det ikke gjenspeiler hvordan man føler seg. Derfor må man få lov til å ikke like slike dager uten å bli latterliggjort. Når det er mørketid og regnvær er det sosialt akseptabelt å være "deppa", slik er det ikke andre veien.

Anonymkode: f5353...d17

Ja her blir man latterliggjort i aller høyeste grad. Selv om NHD og visse andre elsker 17 mai er det ikke sikkert alle gjør det, det bør respekteres-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Du har selv vært barn. Og siden "unger bare er drit" var du også bare noe drit.

Nei jeg var ikke noe drit, for jeg ble utstøtt av andre barn og de mobbet meg hele oppveksten. De slo og hoppet på meg og drog meg etter håret uten at jeg hadde rørt eller sagt noe som oftest. Bare fordi jeg var anderledels. Derfor er unger noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Jeg har ikke svart deg!!!!!!!!!!!!!

Å hvem svarte du da? Var jeg som startet denne tråden. Folk lider over alt i verden, og i morgen skal vi kose oss. Haha som jeg ikke vet det, skal vi iokke heller lide med dem? Glemme hele 17 mai? Eller dere har jo lov å glede dere, dere som elsker 17 mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ærlig talt. Sa da ikke at det var for jævlig. Og verden er like jævlig selv om vi har det godt i Norge, det er jeg fullt klar over!!!!

Var meg han svarte. Og jeg tillater meg å sutre litt over 17.mai - i-landsproblem eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Og en ting til, hva i hellsikke er vitsen med russ? Det er bare bråk og tull med dem, og de rasserer nabolagene til folk. Det hadde vært mye bedre om istedenfor å være russ, hadde sån som i amerika, hvor de får sånn papir rull en og en, og tillslutt kaster eksamenshattene i været. Det virker mer snillt.

Fått ditt glass med eddik i dag?

Ungdommen har aldri vært snillere. De ruser seg mindre enn før, de drikker mindre, de er mindre kriminelle enn noen gang, de tar mer utdanning og de har foreldrene sine som forbilder. 

Dagens unge er tidenes snilleste, streiteste og kjedeligste. Det er ikke opprør å spore og dèt er bekymringsfullt. 

Gi kidsa litt slækk. De er mye snillere enn vi var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Var meg han svarte. Og jeg tillater meg å sutre litt over 17.mai - i-landsproblem eller ikke :)

Ok. Ja det må da være opp til enhver hva de sutrer over ;) Har hørt folk sutre over mindre ting enn det, og ja fremdeles er det mye elendighet i verden. Vi burde jo være evig takknemlige som bor her i landet, men likevel er folk misfornøyd. Ingen har visst perfekte liv fordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei jeg var ikke noe drit, for jeg ble utstøtt av andre barn og de mobbet meg hele oppveksten. De slo og hoppet på meg og drog meg etter håret uten at jeg hadde rørt eller sagt noe som oftest. Bare fordi jeg var anderledels. Derfor er unger noe drit.

De glade 1. klassingene som skal gå i tog i morgen som du kaller drit, har ikke gjort deg noen verdens ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Janus30 skrev:

Fått ditt glass med eddik i dag?

Ungdommen har aldri vært snillere. De ruser seg mindre enn før, de drikker mindre, de er mindre kriminelle enn noen gang, de tar mer utdanning og de har foreldrene sine som forbilder. 

Dagens unge er tidenes snilleste, streiteste og kjedeligste. Det er ikke opprør å spore og dèt er bekymringsfullt. 

Gi kidsa litt slækk. De er mye snillere enn vi var. 

Ok. Kanskje i andre deler av landet, men her jeg bor må det være politivakter å spane rundt i nabolagene for det sprenges postkasser av ungdom, barn og ungdom går og eventuelt ødelegger blomstene i hagene på omsorgsboligene vi bor i, og tar ingen hensyn og går i privat område til avlastningen og fulle ungdommer prøver å rane leilighetene våre om natta om vi ikke har låst døra når det er fullafest på arenaen like ved, og det har skjedd at en av naboene som ikke hadde låst døra si, fikk barn/ungdommer på besøk som hadde kastet egg inni leiligheten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Janus30 skrev:

De glade 1. klassingene som skal gå i tog i morgen som du kaller drit, har ikke gjort deg noen verdens ting. 

Jo. De går i privathagen min og plukker pynteblomster. Jeg har sett 2 stykk traske i hagen min i vår, selvom jeg har helt tett hekk, så bryter de seg inn som noen jævla innbrudsmestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Kanskje i andre deler av landet, men her jeg bor må det være politivakter å spane rundt i nabolagene for det sprenges postkasser av ungdom, barn og ungdom går og eventuelt ødelegger blomstene i hagene på omsorgsboligene vi bor i, og tar ingen hensyn og går i privat område til avlastningen og fulle ungdommer prøver å rane leilighetene våre om natta om vi ikke har låst døra når det er fullafest på arenaen like ved, og det har skjedd at en av naboene som ikke hadde låst døra si, fikk barn/ungdommer på besøk som hadde kastet egg inni leiligheten hans.

Nei. Statistikken gjelder for hele landet. Tallene er klare: dagens ungdom er mye snillere enn det foreldrene deres var på samme alder.  Det må du bare akseptere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Nei. Statistikken gjelder for hele landet. Tallene er klare: dagens ungdom er mye snillere enn det foreldrene deres var på samme alder.  Det må du bare akseptere. 

Jeg er ikke noe forelder, jeg er bare en idiotisk autist som er nødt til å bo på omsorgsbolig. Jeg aksepterer ikke at barn og ungdom ler av meg og mobber meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Nei. Statistikken gjelder for hele landet. Tallene er klare: dagens ungdom er mye snillere enn det foreldrene deres var på samme alder.  Det må du bare akseptere. 

Statistikken har et untak på frakkagjerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jo. De går i privathagen min og plukker pynteblomster. Jeg har sett 2 stykk traske i hagen min i vår, selvom jeg har helt tett hekk, så bryter de seg inn som noen jævla innbrudsmestere.

Trist å se hvordan presumptivt voksne mennesker skriver om små barn. Rett og slett trist. 

Jeg skal la deg dyrke ditt hat, din bitterhet og dine fordommer i fred. Håper du skåner barna for denne gørra i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
13 minutter siden, Janus30 skrev:

De glade 1. klassingene som skal gå i tog i morgen som du kaller drit, har ikke gjort deg noen verdens ting. 

De har sine metoder. De gjennomskuer idiotien min, og når ingen foreldre ser det, slår de til. Barnehagebarn har kastet sand/steiner på meg foreksempel. De små jævlene har ogaå en voldsom tendens til å ødelegge freden og roen på kafeer og på fly. De vet hvordan de skal drepe oss lydømfintlihe. Barnehyl og gråt er som satan som hyler i øret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
47 minutter siden, Janus30 skrev:

Trist å se hvordan presumptivt voksne mennesker skriver om små barn. Rett og slett trist. 

Jeg skal la deg dyrke ditt hat, din bitterhet og dine fordommer i fred. Håper du skåner barna for denne gørra i morgen. 

Ingenting av det jeg mener og sier er gørr. Det er fakta. Og jeg har aldri vurdert å engang se barna i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

De har sine metoder. De gjennomskuer idiotien min, og når ingen foreldre ser det, slår de til. Barnehagebarn har kastet sand/steiner på meg foreksempel. De små jævlene har ogaå en voldsom tendens til å ødelegge freden og roen på kafeer og på fly. De vet hvordan de skal drepe oss lydømfintlihe. Barnehyl og gråt er som satan som hyler i øret mitt.

Da anbefales ørepropper.

Anonymkode: 132c8...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gleder meg masse:) Skal se barnetoget med samboer og mamsimi på 80. Gleder meg til å se flaggene vaie på hus og i barnehender. Se alle festpyntet og trampe takten til korpsmusikken.

Så blir det etterhvert grilling med flere nære og kjære.

Sen kveld blir det fakkeltog og fyrverkeri fra brygga. Min mor er nyoperert for grå stær på begge øyne og jeg gleder meg til å se hvordan hun nå kan glede seg over en fargerik kveldshimmel. Håper alt blir like fint som jeg håper på :) Glad 17. mai til dere alle - hurra,  hurra, hurra og en hipp :)

Anonymkode: b1305...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...