Gå til innhold

Spiseforstyyrelser her i forumet - FU

Gjest Aly

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere slitt med Spiseforstyrrelser og kan derfor ikke unngå å reagere på mange av innleggene her inne. De grenser veldig til det jeg mener er ett anstrengt forhold til kcal. mat og vekt.

Helt ærlig mat -og ernæring dolere. Hvor mange av dere kan med hånden på hjertet si at dere ihar ett helt avslappet forhold til mat og vekt?

Dere behøver jo ikke å oppgi deres vanlige nicknavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror knapt jeg kjenner noen jenter/kvinner som har et helt avslappet og "naturlig" forhold til mat.

Men siden du spurte: Spiseforstyrrelser har jeg ikke, nei:-) Ikke er jeg så flink med kcal og sånt heller. Jeg er god på gift og sunne ting i maten jeg, det er min greie!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt vitsen med denne FU'en - det skinner da ganske så tydelig igjennom i de ulikes innlegg hvem som er sf'ere (de fleste skriver det jo rett ut også!), hvem som er "vanlige slankere", hvem som bare slenger innom med et tilfeldig spørsmål og hvem som rett og slett har litt "peil" på hva som er sunt og ikke?

Hva skal man med denne lista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ingen som "er her", så langt eg kan sjå. Dette forumet fungerer meir som ein stad å stille eller svare på enkelt-spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...