Gjest Aly Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg har tidligere slitt med Spiseforstyrrelser og kan derfor ikke unngå å reagere på mange av innleggene her inne. De grenser veldig til det jeg mener er ett anstrengt forhold til kcal. mat og vekt. Helt ærlig mat -og ernæring dolere. Hvor mange av dere kan med hånden på hjertet si at dere ihar ett helt avslappet forhold til mat og vekt? Dere behøver jo ikke å oppgi deres vanlige nicknavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zuul Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 JEG har et avslappet forhold til mat og vekt. *stolt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zuul Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Eh, men så bruker jeg jo ikke å være på mat og ernæring forum heller dah=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Eh, men så bruker jeg jo ikke å være på mat og ernæring forum heller dah=) *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg tror knapt jeg kjenner noen jenter/kvinner som har et helt avslappet og "naturlig" forhold til mat. Men siden du spurte: Spiseforstyrrelser har jeg ikke, nei:-) Ikke er jeg så flink med kcal og sånt heller. Jeg er god på gift og sunne ting i maten jeg, det er min greie!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Skjønner ikke helt vitsen med denne FU'en - det skinner da ganske så tydelig igjennom i de ulikes innlegg hvem som er sf'ere (de fleste skriver det jo rett ut også!), hvem som er "vanlige slankere", hvem som bare slenger innom med et tilfeldig spørsmål og hvem som rett og slett har litt "peil" på hva som er sunt og ikke? Hva skal man med denne lista? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Det er da ingen som "er her", så langt eg kan sjå. Dette forumet fungerer meir som ein stad å stille eller svare på enkelt-spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trillian Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 et normalt forhold til mat kan jeg nok ikke påstå at jeg har nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.