Gå til innhold

Morsomt


AnonymBruker

Undersøkelse  

6 stemmer

  1. 1. Har du det morsomt nå?

    • JA
      1
    • NEI
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutes ago, AnonymBruker said:

Stapp gladmeldinger ned i halsen på hverandre haha. Har du det jævlig så gled deg  over det :)

Anonymkode: 8821c...99e

Ja, det er da noe:) Enkelte hadde nok gått på en kjempesmell hvis de plutselig våknet en dag og ikke hadde en eneste ting å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg sitter her og ser på radioresepsjonen på tv, mens jeg ler til jeg hoster, av alle skrivefeilene mine her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutes ago, tonie said:

Ja, det er da noe:) Enkelte hadde nok gått på en kjempesmell hvis de plutselig våknet en dag og ikke hadde en eneste ting å klage på.

Kjipt mer fokl som ikke respekterer samfunnets taperes situasjon.

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, morsan said:

Bra du ser det :) 

Virker som du koser deg.

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tonie skrev:

Nei, ikke akkurat. Jeg må rekke å kjøpe ny bil i løpet av helgen, ellers blir det en utfordring å komme meg til jobben neste uke. Jeg synes vanligvis shopping er stas, men ikke når det gjelder bil. Bilhandel er stress, stress, stress. Krysser fingrene for at det blir full klaff med den første vi skal se på. Det er litt slitsomt å ha et fullverdig liv, synes jeg. 

Jeg tror ikke man har et fullverdig liv dersom man må hastekjøpe en bil ;) Man må kjøpe først og selge etterpå. Om ikke kan man risikere å få høyt blodtrykk og da har man ihvertfall ikke et fullverdig liv. Lykke til med helgens handel. Ny bil er jo stas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Trine said:

Jeg tror ikke man har et fullverdig liv dersom man må hastekjøpe en bil ;) Man må kjøpe først og selge etterpå. Om ikke kan man risikere å få høyt blodtrykk og da har man ihvertfall ikke et fullverdig liv. Lykke til med helgens handel. Ny bil er jo stas :D

Når den gamle plutselig finner det for godt å bare dø blir det hastekjøp, for ellers må jeg skaffe leiebil. Har gjort en del research da, så det blir ikke helt på impuls. Det blir nok stas når alt har gått i orden. Det er vel mer halvverdig. Bittelitt over, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du koser deg.

Anonymkode: 4b906...07f

Jeg svarte faktisk "nei" på spørsmålet som innledet denne tråden - "har du det morsomt nå?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, morsan said:

Jeg svarte faktisk "nei" på spørsmålet som innledet denne tråden - "har du det morsomt nå?" 

Kan det tenkes at du koser deg selv om du ikke har det morsomt?

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonie skrev:

Når den gamle plutselig finner det for godt å bare dø blir det hastekjøp, for ellers må jeg skaffe leiebil. Har gjort en del research da, så det blir ikke helt på impuls. Det blir nok stas når alt har gått i orden. Det er vel mer halvverdig. Bittelitt over, kanskje? ;)

Når blien plutselig dør så er nok ikke livet mer enn halvverdig nei. Ikke kjøp katta i sekken da, så du havner på luksusfellen og må selge både hus og bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Trine said:

Når blien plutselig dør så er nok ikke livet mer enn halvverdig nei. Ikke kjøp katta i sekken da, så du havner på luksusfellen og må selge både hus og bil :P

Usj, skremmende tanke. Men det går nok bra. Ikke bare har jeg alliert meg med folk som kan en del mer om bil enn meg, jeg kommer heller ikke til å skylde så mye som en krone på den. Det er ikke helt 2016, jeg vet, men ordet lån gir meg angstsvette. Jeg betaler ut bilen når jeg kjøper den, og hvis det nå skulle skje at jeg kjøper katta i sekken må jeg vel bare reise kollektivt til jeg har spart til ny bil :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, tonie skrev:

Usj, skremmende tanke. Men det går nok bra. Ikke bare har jeg alliert meg med folk som kan en del mer om bil enn meg, jeg kommer heller ikke til å skylde så mye som en krone på den. Det er ikke helt 2016, jeg vet, men ordet lån gir meg angstsvette. Jeg betaler ut bilen når jeg kjøper den, og hvis det nå skulle skje at jeg kjøper katta i sekken må jeg vel bare reise kollektivt til jeg har spart til ny bil :)

 

Haha, jeg tok med en bilkyndig for å kjøpe bil en gang. Det jeg glemte å tenke på var at i hans øyne kunne alt fikses. Og det kan det sikkert, men det hjalp ikke meg når han aldri hadde tid.

Sånn er jeg når det kommer til lån også. Boliglån er greit, jeg hadde betalt mer om jeg skulle leid. Studielånet er ikke greit, men det er fordi jeg føler jeg ikke skulle hatt det. Billån er totalt fullstendig uaktuelt. Så nå putrer jeg rundt i en 2000 mod. Det slo meg her om dagen at den faktisk er 16 år gammel. Men med mine krav til bil (hund, fjell, skog) så må man enten ha noe litt gammelt eller man må være millionær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sånn var muligens det, vel.

Anonymkode: 4b906...07f

Sånn er det med den saken

Anonymkode: d311f...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg sitter her og ser på radioresepsjonen på tv, mens jeg ler til jeg hoster, av alle skrivefeilene mine her på forumet.

Hei,

Ja, det er noen som har det.

Det er forskjell på folk.

Så sånn er det med den saken

Anonymkode: d311f...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutes ago, AnonymBruker said:

Hei,

Ja, det er noen som har det.

Det er forskjell på folk.

Så sånn er det med den saken

Anonymkode: d311f...48d

Ny dag, nye muligheter.

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny dag, nye muligheter.

Anonymkode: 4b906...07f

"Muligheter", ja.

Anonymkode: 5b0e9...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Muligheter", ja.

Anonymkode: 5b0e9...778

Verden ligger for våre føtter!

There is no end to the possibilities!

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.5.2016 at 9:44 AM, Trine said:

Haha, jeg tok med en bilkyndig for å kjøpe bil en gang. Det jeg glemte å tenke på var at i hans øyne kunne alt fikses. Og det kan det sikkert, men det hjalp ikke meg når han aldri hadde tid.

Sånn er jeg når det kommer til lån også. Boliglån er greit, jeg hadde betalt mer om jeg skulle leid. Studielånet er ikke greit, men det er fordi jeg føler jeg ikke skulle hatt det. Billån er totalt fullstendig uaktuelt. Så nå putrer jeg rundt i en 2000 mod. Det slo meg her om dagen at den faktisk er 16 år gammel. Men med mine krav til bil (hund, fjell, skog) så må man enten ha noe litt gammelt eller man må være millionær :P

Hehe! Det er det skumle med å ta med seg proffer når man skal kjøpe bil :) Det ser ut som vi to har ganske likt syn på lån. Jeg vet jo at det på mange måter lønner seg å ha en del lån, men jeg vil heller ha frihetsfølelsen det gir å ikke ha for mange slike forpliktelser. 

At bilen er pålitelig og passer til ditt bruk er det viktigste, og det høres det ut som din gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, tonie said:

Hehe! Det er det skumle med å ta med seg proffer når man skal kjøpe bil :) Det ser ut som vi to har ganske likt syn på lån. Jeg vet jo at det på mange måter lønner seg å ha en del lån, men jeg vil heller ha frihetsfølelsen det gir å ikke ha for mange slike forpliktelser. 

At bilen er pålitelig og passer til ditt bruk er det viktigste, og det høres det ut som din gjør. 

Når største bekymring er for noe man skal handle, så har man nok fullverdig liv.

Anonymkode: 4b906...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...