AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Jeg trenger sårt litt råd og hjelp. Det siste halve året har jeg strevd veldig med mat. Jeg har hatt et kaotisk matmønster, men det siste halve året har jeg slitt veldig. Jeg tenker konstant på mat, spiser veldig lite, noen dager bare 400 kcl om dagen. Nærmest underbevisst, lager jeg planer i hodet mitt for hva jeg skal spise, hvor mye jeg skal spise og hvor lang tid det skal gå mellom hver gang jeg spiser. har det gått en periode hvor jeg har spist veldig lite, har jeg dager hvor jeg overspiser, og har absolutt ingen kontroll over hvor mye jeg spiser, det er som om jeg får "oksehunger", jeg bare klarer ikke slutte å spise. Det som har gjort meg litt redd de siste ukene er at jeg ofte er veldig svimmel, vondt i hodet, vondt i muskler og ledd, og den siste uken har jeg vært nære ved å besvime flere ganger enn jeg kan telle. Bør jeg gå til legen? Hva skal jeg gjøre? Trenger jeg hjelp? Jeg er 1.72m høy, og veier på nåværende tidspunkt 90kg. Jeg er kvinne 22 år, men har mye muskelmasse. For vektkontroll har jeg brukt Dulcolax, på det meste 16 for dagen, denne bruken har blitt betraktelig verre de siste 3 ukene. Anonymkode: 42569...0a4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/411800-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger sårt litt råd og hjelp. Det siste halve året har jeg strevd veldig med mat. Jeg har hatt et kaotisk matmønster, men det siste halve året har jeg slitt veldig. Jeg tenker konstant på mat, spiser veldig lite, noen dager bare 400 kcl om dagen. Nærmest underbevisst, lager jeg planer i hodet mitt for hva jeg skal spise, hvor mye jeg skal spise og hvor lang tid det skal gå mellom hver gang jeg spiser. har det gått en periode hvor jeg har spist veldig lite, har jeg dager hvor jeg overspiser, og har absolutt ingen kontroll over hvor mye jeg spiser, det er som om jeg får "oksehunger", jeg bare klarer ikke slutte å spise. Det som har gjort meg litt redd de siste ukene er at jeg ofte er veldig svimmel, vondt i hodet, vondt i muskler og ledd, og den siste uken har jeg vært nære ved å besvime flere ganger enn jeg kan telle. Bør jeg gå til legen? Hva skal jeg gjøre? Trenger jeg hjelp? Jeg er 1.72m høy, og veier på nåværende tidspunkt 90kg. Jeg er kvinne 22 år, men har mye muskelmasse. For vektkontroll har jeg brukt Dulcolax, på det meste 16 for dagen, denne bruken har blitt betraktelig verre de siste 3 ukene. Anonymkode: 42569...0a4 Ja til fastlegen og fortell det du har skrevet her Anonymkode: 5032e...fb0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/411800-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-3700994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.