Gå til innhold

Politianmeldelse


Wretch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken grense er det du tenker på? 

Anonymkode: 61d46...b73

Er jeg grenseløs, mener du? Farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, Wretch skrev:

Er jeg grenseløs, mener du? Farlig?

Nei du virker relativt harmløs, selv om du kan ha en litt røff tone overfor autoritetspersoner du misliker da (online), men har ikke sett at du har 'passert noen grense' der for hva som kan være ulovlig og dermed potensielt anmeldt for, men jeg leser jo ikke alle innleggene dine og det kan jo ha blitt slettet også, så du må nesten være mer spesifikk ellers blir jo dette bare en gjettelek ;) 

Anonymkode: 61d46...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei du virker relativt harmløs, selv om du kan ha en litt røff tone overfor autoritetspersoner du misliker da (online), men har ikke sett at du har 'passert noen grense' der for hva som kan være ulovlig og dermed potensielt anmeldt for, men jeg leser jo ikke alle innleggene dine og det kan jo ha blitt slettet også, så du må nesten være mer spesifikk ellers blir jo dette bare en gjettelek ;) 

Anonymkode: 61d46...b73

Hva mente du med "grense" da?

Anonymkode: 87035...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei du virker relativt harmløs, selv om du kan ha en litt røff tone overfor autoritetspersoner du misliker da (online), men har ikke sett at du har 'passert noen grense' der for hva som kan være ulovlig og dermed potensielt anmeldt for, men jeg leser jo ikke alle innleggene dine og det kan jo ha blitt slettet også, så du må nesten være mer spesifikk ellers blir jo dette bare en gjettelek ;) 

Anonymkode: 61d46...b73

Hva mente du med "grense" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei du virker relativt harmløs, selv om du kan ha en litt røff tone overfor autoritetspersoner du misliker da (online), men har ikke sett at du har 'passert noen grense' der for hva som kan være ulovlig og dermed potensielt anmeldt for, men jeg leser jo ikke alle innleggene dine og det kan jo ha blitt slettet også, så du må nesten være mer spesifikk ellers blir jo dette bare en gjettelek ;) 

Anonymkode: 61d46...b73

Man kan anmeldes for hærverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, bare glem det        jeg trodde dette var i åpent forum og mer filosofisk men ser at du spør admin og da skjønner jeg hva du spør om og hva du mener med grense

31 minutter siden, Wretch skrev:

Hva mente du med "grense" da?

I den sammenhengen  tenkte jeg på mengden av "slemhet" i ytringene og om den passerte "slem nok" til å kunne regnes som lovbrudd (drapstruser rasisme etc). En kan selvsagt anmelde ting som ikke har passer "grensen" for slemhet til å bli et lovbrudd, det er vel ingen "grense" der men det har lite hensikt selvsagt og politiet ber deg vel slutte å spamme dem etterhvert om en gjør det mye.

 

Anonymkode: 61d46...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, AnonymBruker said:

Ok, bare glem det        jeg trodde dette var i åpent forum og mer filosofisk men ser at du spør admin og da skjønner jeg hva du spør om og hva du mener med grense

 

  Reveal hidden contents

 

I den sammenhengen  tenkte jeg på mengden av "slemhet" i ytringene og om den passerte "slem nok" til å kunne regnes som lovbrudd (drapstruser rasisme etc). En kan selvsagt anmelde ting som ikke har passer "grensen" for slemhet til å bli et lovbrudd, det er vel ingen "grense" der men det har lite hensikt selvsagt og politiet ber deg vel slutte å spamme dem etterhvert om en gjør det mye.

 

 

Anonymkode: 61d46...b73

Jeg tenkte mer på grensen til forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Wretch skrev:

Hvor går grensen for politianmeldelse?

Ville nok ikke bekymret meg om anmeldings. Er nok støtte sjangse for utestengings.

Anonymkode: 6a7e1...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ville nok ikke bekymret meg om anmeldings. Er nok støtte sjangse for utestengings.

Anonymkode: 6a7e1...3e9

Jeg har blitt bannet mange ganger, så kanskje neste steg er anmeldelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...