Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser bare ett måltid om dagen. Gjerne en Toro-pose med en pakke kjøttdeig. Sånne "kjøttdeig-retter".

Anonymkode: 875a2...99a

Ikke det man vil kalle et optimalt kosthold kanskje... Sleng på en frukt eller to og litt grønnsaker (de frosne i pose er like sunne!) så blir det bedre. Ta en multivitamintablett også så kommer du langt, selv om det beste jo hadde vært å spise sunnere.

AnonymBruker
21 minutes ago, Lillemus said:

Ikke det man vil kalle et optimalt kosthold kanskje... Sleng på en frukt eller to og litt grønnsaker (de frosne i pose er like sunne!) så blir det bedre. Ta en multivitamintablett også så kommer du langt, selv om det beste jo hadde vært å spise sunnere.

Det er jo kanin-mat.

Men det går altså bra om jeg varmer kyllingvinger i ovnen, i stedet for kjøttdeig-retter?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kanin-mat.

Men det går altså bra om jeg varmer kyllingvinger i ovnen, i stedet for kjøttdeig-retter?

Jeg vil definitivt ikke anbefale et så ensidig kosthold på noen måte. Kan du ikke variere?

Apropos kaninmat - har du tenkt over at kaninen har en enorm sexlyst? ;) Gorillaer spiser også bare grønt og de er ikke akkurat små og puslete... Spist grønnsaker i tillegg du om du vil ta vare på kroppen din.

Annonse

AnonymBruker
14 minutes ago, Lillemus said:

Jeg vil definitivt ikke anbefale et så ensidig kosthold på noen måte. Kan du ikke variere?

Apropos kaninmat - har du tenkt over at kaninen har en enorm sexlyst? ;) Gorillaer spiser også bare grønt og de er ikke akkurat små og puslete... Spist grønnsaker i tillegg du om du vil ta vare på kroppen din.

Hvis jeg skulle velge det jeg tror er mest sunt, og ikke ta hensyn til latskap og kjøttsmaken, så hadde jeg nok spist elg-kost. Jeg tror elgen er veldig sunn. Det er nok et sunt dyr. Skogens konge, og det bare på lyng. Noe for muskelfolket å tenke på...

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få helseproblemer (jernmangel?) ved å skifte fra kjøttdeigretter til kylling?

Hvis kjøttdeigsteking aktiverer brannalarmen kan du steke kjøttet i oven.

Lykke til.

Anonymkode: 19c59...f42

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skulle velge det jeg tror er mest sunt, og ikke ta hensyn til latskap og kjøttsmaken, så hadde jeg nok spist elg-kost. Jeg tror elgen er veldig sunn. Det er nok et sunt dyr. Skogens konge, og det bare på lyng. Noe for muskelfolket å tenke på...

Elgen spiser ikke bare lyng, om den i det hele tatt gjør det. :) Den spiser riktignok bare grønt ja, men det går i gras, knopper, blader, bark o.l. Fullt av næringsstoffer det, men jeg tror nok menneskekroppen er litt annerledes sammensatt og trenger litt andre næringsstoffer enn elgen - men grønnsaker trenger vi så absolutt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...