Gå til innhold

fra godt liv til depresjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha en god kveld, håper du skal slappe litt av i kveld da:-) Ta deg to glass vin, et ekstra for meg, som går på sovepiller:-)

Anonymkode: a071b...ce7

Ikke avslapping i kveld nei, men jeg gleder meg til sommerfest med koret. Blir koselig :-) Ikke noe vin i kveld, men i morgen ettermiddag/kveld har vi sommerfest med jobben, og da skal jeg ta noen glass vin for deg ;-)

Når det gjelder det å ikke brenne LYSET (ikke kruttet - HAHA :D) i begge ender, så er det nok lurt å sette ned aktivietsnivået ditt noen hakk, men jeg vet ikke helt hvordan du skal gjøre det. Skrive opp en liste over det du skal gjøre, og sett opp dobbelt så lang tid på gjennomføring enn det du først hadde tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
38 minutter siden, påskelilje skrev:

Ikke avslapping i kveld nei, men jeg gleder meg til sommerfest med koret. Blir koselig :-) Ikke noe vin i kveld, men i morgen ettermiddag/kveld har vi sommerfest med jobben, og da skal jeg ta noen glass vin for deg ;-)

Når det gjelder det å ikke brenne LYSET (ikke kruttet - HAHA :D) i begge ender, så er det nok lurt å sette ned aktivietsnivået ditt noen hakk, men jeg vet ikke helt hvordan du skal gjøre det. Skrive opp en liste over det du skal gjøre, og sett opp dobbelt så lang tid på gjennomføring enn det du først hadde tenkt?

flott men ikke bli full i morgen;)

Jeg lærte det med å "ikke brenne kruttet", de ordene av min psykiater, mener du at det er feil? er det lyset?

Det kan jo hende det fins mer krutt enn lys, særlig der du bor;) Hiv o hoi:-)

Anonymkode: a071b...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

flott men ikke bli full i morgen;)

Jeg lærte det med å "ikke brenne kruttet", de ordene av min psykiater, mener du at det er feil? er det lyset?

Det kan jo hende det fins mer krutt enn lys, særlig der du bor;) Hiv o hoi:-)

Anonymkode: a071b...ce7

Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
12 minutter siden, Trine skrev:

Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere ;)

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg også.

Men når jeg tenker meg om så virker det mer logisk med "brenne lunta i begge ender".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Jeg har lært "brenne kruttet". Brenner man kruttet i begge ender så smeller det fortere ;)

Det heter da "brenne lunta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...