Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på om man kan spise ingenting på fastedagene, eller et par hundre kalorier? Jeg har det sånn at jeg har en ganske stillesittende jobb så jeg forbrenner ikke så mye. Jeg liker dietten godt, og har akkuratt startet men jeg vil ikke at det skal bryte på musklene mine. Jeg klarer ikke å finne noe om dette noen steder.

Anonymkode: a3cb9...7b1

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om man kan spise ingenting på fastedagene, eller et par hundre kalorier? Jeg har det sånn at jeg har en ganske stillesittende jobb så jeg forbrenner ikke så mye. Jeg liker dietten godt, og har akkuratt startet men jeg vil ikke at det skal bryte på musklene mine. Jeg klarer ikke å finne noe om dette noen steder.

For best utbytte skal vel kvinner spise 500  kcal og menn 600 kcal såvidt jeg har skjønt.

AnonymBruker
20 minutter siden, Lillemus skrev:

For best utbytte skal vel kvinner spise 500  kcal og menn 600 kcal såvidt jeg har skjønt.

Ja jeg vet, men det er så mye når man forbrenner lite. Står i dietten at man liksom skal gå ned en halv kilo i uken og da gå 3500 i underskudd, men hvis jeg forbrenner rundt 1500 så går jeg bare 2000 i underskudd. kjipt.

AnonymBruker

Det er ikke lurt å spise så lite noen dager. Det er best å spise samme mengde hver dag. Det er best for helsen, musklene, kroppsfettet og sist men ikke minst, motivasjonen. Fysisk aktivitet er utrolig viktig for kroppen.

Anonymkode: 50205...236

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, men det er så mye når man forbrenner lite. Står i dietten at man liksom skal gå ned en halv kilo i uken og da gå 3500 i underskudd, men hvis jeg forbrenner rundt 1500 så går jeg bare 2000 i underskudd. kjipt.

Da bør du heller øke forbrenning ved å mosjonere eller trene mer, ikke senke kaloriinntaket ved å slutte å spise 2 dager i uka.

Hvis jobben din er ekstremt stillesittende kan du kanskje prøve å gjøre den mer aktiv? Kan du stå ved pulten et kvarter i timen f.eks.? Hvis du ikke har hev-senk-pult så kan du kanskje få det? Avhengig av om du er a- eller b-menneske kan du kanskje gå eller jogge en kjapp tur morgen eller kveld?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...