Lillemus Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 Denne uka har jeg vært aktiv! Mandag - hviledag Tirsdag - 3,5 km / 31 min - joggegåtur Onsdag - 3 km / 1t 6min, geocaching og da går det ikke så fort Torsdag - 4 km / 36,5 min, joggetur med kjæresten Fredag - 6,3 km / 1t 1min, gåtur i raskt tempo Lørdag - 5,2 km / 56 min, gåtur i raskt tempo Søndag - 4,4 km / 36,5 min, joggetur med kjæresten Denne uka er jeg skikkelig fornøyd! Og så koselig det er at kjæresten har begynt å jogge sammen med meg, det er han som pisker meg frem forøvrig. 1 Siter
Gjest Xtra Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 Med kink i ryggen ble det ganske dårlig. Kun en gang på treningssenter, og da var jeg litt forsiktig. Men mange gåturer har det blitt. Satser på mer aktivitet i uken som kommer. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 Styrketrening mandag, tirsdag og onsdag som vanlig. Syklet mandag og onsdag. 7.5 km joggetur i dag. En annen rar trening var bueskyting. Jeg måtte ta i absolutt alt jeg kunne for å spenne buen. Jeg ble så sliten i hånden at jeg nesten ikke klarte å holde juicekartongen dagen etter. Vet ikke om det akkurat er trening, da men ble jo støl på nye måter. 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Hm... har ikke trent særlig mye :-( Onsdag: 1,5 time badminton Lørdag: 9500 skritt + litt volleyball Søndag: Var veldig aktiv hele dagen, men glemte å ta på skrittelleren. Uka har ellers inneholdt tre avslutninger og en bursdag, med masse god mat :-P 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Denne uka har jeg ikke mye å skryte av. Bare en økt på treningstudioet og en liten gåtur. Uka har gått med til frisørbesøk, shopping og pakking til ferie, slektstreff og en bursdag. Men i kveld skal jeg på trening 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. juni 2016 Skrevet 21. juni 2016 påskelilje skrev (På 20.6.2016 den 7.48): Hm... har ikke trent særlig mye :-( Onsdag: 1,5 time badminton Lørdag: 9500 skritt + litt volleyball Søndag: Var veldig aktiv hele dagen, men glemte å ta på skrittelleren. Uka har ellers inneholdt tre avslutninger og en bursdag, med masse god mat :-P Ekspander Oioioioioi! Jeg glemte jo a jeg syklet til og fra jobben to dage! Kom på det i morges da jeg syklet :-) Da ser uka slik ut: Tirsdag: Sykling til og fra jobb, til sammen ca 55 minutter Onsdag: 1,5 time badminton Torsdag: Sykling til og fra jobb, til sammen ca 55 minutter Lørdag: 9500 skritt + litt volleyball Søndag: Var veldig aktiv hele dagen, men glemte å ta på skrittelleren. 0 Siter
cilie Skrevet 21. juni 2016 Skrevet 21. juni 2016 Årets travleste uke, så fikk til bare 2 økter. (Dårlig unnskyldning - vet) Bra for leggen, men sikkert ikke for alt annet... Drukket mengder lettbrus og et par dager m alkohol og godteri - har abstinens nå... Ja, til brus og sukker - ikke alkohol, hehe 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.