Gå til innhold

noen som har det som meg?

Gjest victoria

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Tenkte at jeg skulle lufte ut om mine tanker nå så jeg begynner med å skrive om dette.

For hadde jeg en slags form for spiseforstyrrelse.Jeg trente litt og spiste max et måltid om dagen.Ofte måtte jeg ha på jakka mi på skolen fordi jeg frøs mye. Hadde en BMI på 21 da.Hele livet mitt har dreid som om å være vellykket og perfekt. Jeg prøvde å vøre pen og var opptatt av å holde meg slank.Fikk som regel dårlig samvittighet fordi jeg spiste og følte at jeg bulte ut over hele kroppen.Kastet opp noen ganger, men det var i perioder.Sånn var jeg før.

Gikk opp 15kg eller at jeg fikk tabletten Zyprexa.I begynnelsen la jeg ikke merke til det,men det legger jeg godt merke til nå.

Nå har jeg et mer avslappet forhold til mat enn det jeg hadde før.Likevel har jeg litt angstrengt forhold til mat.Føler meg fet noen ganger og skulle ønske at jeg var tynnere siden jeg har BMI på 26 og ikke er så veldig høy.Straffer meg fremdeles noen ganger ved å ikke spise på noen dager når jeg har gjort noe galt.Spiser to små måltider noen ganger om dagene nå.Det liker jeg ikke.Trøstespiser også en del godteri fordi jeg føler meg deprimert og har ikke matlyst.Noen som har det sånn som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du !

Ja jeg tror nok det er en del som har det slik som deg.

Det kan minne litt om såkalte tilbakefall.

Jeg kan ikke mye om det her, men jeg vil bare anbefale deg å innarbeide gode matvaner og mosjonere.

Og spis til faste tider osv slik at du ikke har noen dager hvor du ikek spiser osv. MEn ejg forstår dette kan være vanskelig når man har et "vanskelig forhold til mat"

LYKKE til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...