Gå til innhold

er jeg syk

Gjest anita

Anbefalte innlegg

jeg er 18 år 160 veier 50kg, eller vekta varierer fra 49-53.

jeg trener fotball 1,5timer tre ganger i uka. og sykler 1 time de dagen jeg ikke trener fotball.

jeg spiser følgene: frokost et knekkebrø med gulost.

formidagsmat: 1 brødskive med gulost

middag: 1 potet + tilbehør, normal posjon

kvels: 2 knekke brød med leverpostei, kaviar, skinke, el. 1 glass skummet melk.

jeg ønsker og gå ned i vek minst 5kg. blir trst av og se alle de flate magene i klassen, og når jeg ser de som er større beundrer jeg dem for at de tørr og gå i trange klær. jeg går selv i klær som sitter meget løst på kroppen.

tenker jeg galdt angående måt og trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære,Anita!!!

Eg skjønar at det er vanskeleg! Men du er perfekt og veldig flott jente. Likar å trene og vere bevist på kva du puttar i magen. Men det som skjer når du et lite og trenar mykje, er at du får for lite energi til dei viktige positive-cellene dine. Dei cellene i kroppen som du må ta godt vare på. Du treng ikkje å vere som andre, du er reflektert og har din eigen utstråling!!! Du treng ikkje å kympe meir. Du er allereie ei super jenta!! Take care:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

når du spør om du tenker galt, så vet du vel innerst inne at det er nettopp det du gjør. Tror ikke andre kan svare på det for deg..tror du vet best selv. Men tenk...hva i livet ditt ville blitt så mye bedre hvis du var tynnere? ingenting vil jeg tro..du vil bare oppnå og bli mere og mere fiksert. Kjære deg stopp før du kommer for langt! går du ned fem kilo kan det fort bli fem til så fem til..... du trenger ikke gå ned noen! du høres akkurat passe og flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Om du tenker feil ? Nja jeg synes kanskje du får i deg litt for lite mat. Men du har gode matvaner med å spise ofte , mange små måltider det er bra. Men når du trener såpass mye som du gjør bør du som sagt spise litt mer.

Og jeg er ikke enig i at du bør gå ned 5 kg utifra vekta di.

Du klarer sannsynligvis ikke å se helt objektivt på kroppen din i speilet, du synes nok magen din er større enn den egentlig er med andre ord.

Og nei jeg synes ikke du er syk, men hvis du fortsetter å prøve å gå ned de 5 kiloene så begyner det å bli ganske sykt. :)

Hvis du vil forme kroppen din kan du kanskje begynne med styrketrening de dagene du ikke trener fotball ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja det er du!

Hei kjære deg!

Jeg så på deg som syk når jeg leste dette.

Det du spiser inneholder ca 700kcal, og det er altfor lite. Du har nok sannsynligvis trenings anorexia..Du trenger ikke å gå ned 5 kg, for du er allerede tynn nok.

Prøv å spis litt mere...du taper så uenderlig mye ved å skaffe deg en spiseforstyrrelse. Sitter midt i klisteret nå selv, og det er enormt vanskelig å bli frisk. Mye verre enn man tror.

Håper du blir bedre!

Klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...