Gå til innhold

Eldre damer i minikjoler

Anbefalte innlegg

Pils skrev (5 timer siden):

Damer skal ikke bøye seg det er harry de skal bøye knærne hvis skal ordne ting så lavt

Vel, det kan jo oppstå situaajoner der man blir nødt til å bøye ryggen uten å ha mulighet til å skifte først...

Jeg går aldri i sommerkjole, så det er bare en teori. Tråden er dessuten veldig nær 6 år gammel.

Pils skrev (5 timer siden):

Den der er ikke fin på noen....

Enig.

Jeg har nettopp kommet til et sted der det akkurat i dag er meldt veldig varmt vær, såpass at det f.eks. er innført reiserestriksjoner.  Så det er mulig antrekket blir shorts og ermeløs trøye de nærmeste timene, til tross for høy alder og manglende sommerkropp. Men jeg forsikrer at det blir bare denne ene dagen, og jeg regner med at både turister og fastboende her går lettkledd akkurat i dag.

Fortsetter under...

laban skrev (4 timer siden):

Vel, det kan jo oppstå situaajoner der man blir nødt til å bøye ryggen uten å ha mulighet til å skifte først...

Jeg går aldri i sommerkjole, så det er bare en teori. Tråden er dessuten veldig nær 6 år gammel.

Enig.

Jeg har nettopp kommet til et sted der det akkurat i dag er meldt veldig varmt vær, såpass at det f.eks. er innført reiserestriksjoner.  Så det er mulig antrekket blir shorts og ermeløs trøye de nærmeste timene, til tross for høy alder og manglende sommerkropp. Men jeg forsikrer at det blir bare denne ene dagen, og jeg regner med at både turister og fastboende her går lettkledd akkurat i dag.

Jeg er jo mann og jobber bøyer nesten aldri ryggen da det ikke er noe behagelig i hvertfall ikke bøye meg opp igjen...   jaja ser kanskje litt rart ut at jeg jobber som ei kvinne men..   men kan i hvertfall ikke være ofte er nødvendig bøye seg fremover... hvis ikke er ekstremt dype og lave skap man må krabbe inni da...

Endret av Pils
AnonymBruker
Pils skrev (9 minutter siden):

Jeg er jo mann og jobber bøyer nesten aldri ryggen da det ikke er noe behagelig i hvertfall ikke bøye meg opp igjen...   jaja ser kanskje litt rart ut at jeg jobber som ei kvinne men..   men kan i hvertfall ikke være ofte er nødvendig bøye seg fremover... hvis ikke er ekstremt dype og lave skap man må krabbe inni da...

Kan du slutte å hele tida dele fetisjene dine på forumet her? At du liker og tenner på damer i korte miniskjørt og korte kjoler er åpenbart, men det er ikke så interessant å vite hver gang du blir kåt og begynner å tenke på dette.

Anonymkode: 228cd...0f4

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan du slutte å hele tida dele fetisjene dine på forumet her? At du liker og tenner på damer i korte miniskjørt og korte kjoler er åpenbart, men det er ikke så interessant å vite hver gang du blir kåt og begynner å tenke på dette.

Anonymkode: 228cd...0f4

Kåt er jeg ikke...    Selv om plagg kan se fint ut betyr ikke det at jeg sitter og drar meg til hver kommentar det står kjole eller skjørt i.... men du blir tydeligvis så kåt at du blir for sliten av det er jo bare skrolle over det mann ikke ønsker og lese... 

AnonymBruker
Pils skrev (14 timer siden):

Sånn kort kjole uten utringning kan de gå i  ,  er litt mere normal kjole ja...    

Kun et demonstrasjon bildet hvordan kjolen ser ut er ikke person som skal være fokuset er i hvertfall ikke ment til være fokuset. 

20220719_021211.thumb.jpg.e19f2ce016466cf4ef08af671c9e4e55.jpg

Er det en mann?

Anonymkode: 48c84...acf

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.7.2016 den 22.51):

Hva syntes du om damer på 50 som går i knøttsmå minikjoler?

Anonymkode: 3e046...c9c

Jeg synes lite men tenker mye det samme som jeg tenker om menn som går i tighte shortser: «se deg i speilet både forfra og bakfra før du går ut blant folk».

Hva tenker du? 

Kayia skrev (4 minutter siden):

Jeg synes lite men tenker mye det samme som jeg tenker om menn som går i tighte shortser: «se deg i speilet både forfra og bakfra før du går ut blant folk».

Hva tenker du? 

Hadde aldri prøvd og pynte meg med det for gå på shopping og på byen i det,  men hadde ikke brydd meg om hvordan jeg ser ut under trening så da får den penisbulen du ikke liker bare være når løper, sykkeler eller annen trening i ettersittende plagg uten truse...   De fleste menn som trener fokuser ikke på se fine ut under treningsøkter ...  Jaja, det synes for sett mye forskjellig tilstand i tightser  i forhold til ereksjon og ikke på joggerene,  men det bryr meg raua når det er trening  da er holde seg i form fokus og da er tights plagg veldig behagelig og trene i og det gir enn driv til og holde ut trening i hvertfall sånn psykisk... 

Madelenemie
ISW skrev (På 13.7.2016 den 17.24):

Så du synes ikke gamle amerikanske actionstjerner (ala Mel Gibson) så bra ut i singlet? ;) haha

Jeg liker å bruke piqueskjorter av grunnen du nevner. Men jeg bruker det normalt ikke på jobb, da bruker jeg vanlig skjorte og evt. en jakke eller genser over. Vanlige t-skjorter bruker jeg kun til trening, evt. å sove i.

😧🙄

AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 23.07):

Litt rart å legge ut bilde av en mann i minikjole. 🤨

Hva har det si hvilket kjønn som har den på bildet når er selve kjolen som er ment å vise frem? Kjolen er ikke mer eller mindre synlig uansett kjønn....   Og det synes at kjolen aksepteres på eldre damer slik tråden spørr om. 

AnonymBruker
Pils skrev (16 timer siden):

Hva har det si hvilket kjønn som har den på bildet når er selve kjolen som er ment å vise frem? Kjolen er ikke mer eller mindre synlig uansett kjønn....   

Gjetter på at det er du som er iført kjolen?

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjetter på at det er du som er iført kjolen?

Er ikke hemmelighet det at jeg noen ganger har kjole på hjemme for at det føles behagelig og slappe av i...  Samme det om er meg eller noen andre som har den på da .  Jeg skrev ikke noe om hvem som brukte den av værken kjønn eller noe i utgangspunktet fordi jeg håpet på at er plagget som fikk fokset ikke kjønnet eller personen...  

Endret av Pils
AnonymBruker
Pils skrev (1 time siden):

Er ikke hemmelighet det at jeg noen ganger har kjole på hjemme for at det føles behagelig og slappe av i...  Samme det om er meg eller noen andre som har den på da .  Jeg skrev ikke noe om hvem som brukte den av værken kjønn eller noe i utgangspunktet fordi jeg håpet på at er plagget som fikk fokset ikke kjønnet eller personen...  

Skal du vise frem en kjole det er rart å sitte i soffaen slik.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal du vise frem en kjole det er rart å sitte i soffaen slik.

Rart og rart alle går jo ikke bare rundt i kjoler.  Mange setter seg på benker o.l.  og da ville jo skjedd det samme med kjolen på dem ...  Å eldre damer orker som regel ikke gå og stå så mye da... 

Pils skrev (10 timer siden):

Å eldre damer orker som regel ikke gå og stå så mye da... 

I startinnlegget er det snakk om "damer på 50". Jeg forstår at mange unge betrakter denne aldersgruppen som "eldre", men jeg kan forsikre at det er normalt og vanlig at folk av begge kjønn orker å gå og stå etter at de har rundet både 50 og 60.

laban skrev (49 minutter siden):

I startinnlegget er det snakk om "damer på 50". Jeg forstår at mange unge betrakter denne aldersgruppen som "eldre", men jeg kan forsikre at det er normalt og vanlig at folk av begge kjønn orker å gå og stå etter at de har rundet både 50 og 60.

Jeg lurte også litt på hva som var "gammelt" i denne sammenhengen...

• 3 uker senere...
laban skrev (På 29.7.2022 den 9.43):

Ikke høyere alder enn det nei ,  trodde det  var snakk om eldre damer jeg siden er det som står i overskriften...   Da er det hvertfall ikke noe problem med kort kjole..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...