Gå til innhold

gå opp i vekt

Gjest Tynne meg

Anbefalte innlegg

Gjest Tynne meg

I disse tider er vel ikke spaltene akkurat fylt av gode råd om å gå OPP i vekt. Jeg har altså det omvendte problemet. Om vinteren går jeg ned i vekt istedet for opp. Jeg har i julen spist alt og mer til av det andre må avstå fra, men ikke et gram opp.

Hvem kan gi meg en diettliste hvor daglig kalorinntak ligger på 4000-6000 Kcal ? Vet at polfarere må gå opp i vekt før det legger ut på tur.

Jeg trenger ikke råd om ffet mat, frukt og grovt brød og alt det der for alt er prøvd. Også antall måltider pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnien

tjaa....spørs hvor stor magesekken din er... men noe sånt kanskje...:

Frokost:

4 brødskiver med smør og pålegg som f.eks: leverpostei, ost, makrell i tomat, speilegg/bacon, fårepølse, nougatti...bruk mye pålegg. 1-2 glass helmelk.

Mellom: 1 yoghurt+ en banan

Lunsj: samme som frokost.

Mellom: 1 bolle + noe frukt

Middag: 3-4 poteter, 3-4 kjøttkaker/fiskestykker, gjerne stekt. Litt grønnsaker, mye saus

Mellom: 2 ostesmørbrød/ skiver med speilegg, ostehorn

Kvelds: 3 brødskiver med pålegg, noen vaffel plater med krem og syltetøy, + 1 kopp kakao

Hvis det ikke blir kalorier nok kan du kanskje drikke noen næringsdrikker.

Et spørsmål....hvor mye veier du og hvor høy er du egentlig??

lykke til i hvertfall!"

klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du opp i vekt så mye du spise myyye, fra mogen til kveld.

Det er ikke slik at det er umulig å legge på seg, spiser du nok legger du på deg :)

Spis deg skikkelig mett 5-6 ganger om dagen så ligger du godt ann. Prøv å spise endel før du legger deg. Frokost er også viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...