Gjest Tynne meg Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 I disse tider er vel ikke spaltene akkurat fylt av gode råd om å gå OPP i vekt. Jeg har altså det omvendte problemet. Om vinteren går jeg ned i vekt istedet for opp. Jeg har i julen spist alt og mer til av det andre må avstå fra, men ikke et gram opp. Hvem kan gi meg en diettliste hvor daglig kalorinntak ligger på 4000-6000 Kcal ? Vet at polfarere må gå opp i vekt før det legger ut på tur. Jeg trenger ikke råd om ffet mat, frukt og grovt brød og alt det der for alt er prøvd. Også antall måltider pr dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnien Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 tjaa....spørs hvor stor magesekken din er... men noe sånt kanskje...: Frokost: 4 brødskiver med smør og pålegg som f.eks: leverpostei, ost, makrell i tomat, speilegg/bacon, fårepølse, nougatti...bruk mye pålegg. 1-2 glass helmelk. Mellom: 1 yoghurt+ en banan Lunsj: samme som frokost. Mellom: 1 bolle + noe frukt Middag: 3-4 poteter, 3-4 kjøttkaker/fiskestykker, gjerne stekt. Litt grønnsaker, mye saus Mellom: 2 ostesmørbrød/ skiver med speilegg, ostehorn Kvelds: 3 brødskiver med pålegg, noen vaffel plater med krem og syltetøy, + 1 kopp kakao Hvis det ikke blir kalorier nok kan du kanskje drikke noen næringsdrikker. Et spørsmål....hvor mye veier du og hvor høy er du egentlig?? lykke til i hvertfall!" klemz.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 vil du opp i vekt så mye du spise myyye, fra mogen til kveld. Det er ikke slik at det er umulig å legge på seg, spiser du nok legger du på deg Spis deg skikkelig mett 5-6 ganger om dagen så ligger du godt ann. Prøv å spise endel før du legger deg. Frokost er også viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.