AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Avlyste nettopp en avtale for kraften gikk ut av meg mentalt . Har ikke alltid lyst til hyggelige ting lenger , føles som alt aktiveres ekstraordinært da.får lyst til å legge meg ned, besvime , bli borte . Skyldte på migrene m m og det er sant men det var det psykiske som tok meg. Har tanker om at livet mitt er ødelagt Anonymkode: 2703d...318 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avlyste nettopp en avtale for kraften gikk ut av meg mentalt . Har ikke alltid lyst til hyggelige ting lenger , føles som alt aktiveres ekstraordinært da.får lyst til å legge meg ned, besvime , bli borte . Skyldte på migrene m m og det er sant men det var det psykiske som tok meg. Har tanker om at livet mitt er ødelagt Anonymkode: 2703d...318 Jeg tror du vil få en langt bedre respons på innleggene dine dersom du ordner deg et anonymt nick, på den måten kan andre klare holde tråden og kanskje du til og med vil kjenne at det blir litt enklere å nå andre mennesker med tankene og ordene dine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 On 8/2/2016 at 7:52 PM, XbellaX said: Jeg tror du vil få en langt bedre respons på innleggene dine dersom du ordner deg et anonymt nick, på den måten kan andre klare holde tråden og kanskje du til og med vil kjenne at det blir litt enklere å nå andre mennesker med tankene og ordene dine. Helt enig! +1 Anonymkode: 169b7...5e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.