Gå til innhold

hvilken vekt er mest til å stole på?

Thomine

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forsøker å gå ned i vekt uten å slanke meg (går, og spiser litt mindre), og har

på den vekta jeg har her hjemme (ei digitalvekt) gått ned 15 kilo siden august,

men når jeg forsøker ei vekt som er ei vanlig skivevekt, så har jeg ikke gått ned så mye

Men jeg har gått ned endel for det kan jeg merke godt på tøy osv., og jeg vil gjerne vite hva som er mest å stole på for jeg skal ned masse (25 kilo til!!!), og da

er det greit å vite at jeg ikke bare går og lurer meg selv til å tro at jeg har gått

ned 15, hvis jeg egentlig bare har gått ned 7

er min digitale mest til å stole på tro?, eller den gamle skivevekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din nåværende vekt som er ulik på de to vektene? Var startvekten lik?

Hei!

Jeg vet ikke om startvekten var lik, for det var bare for

moroskyld jeg skulle forsøke den andre vekten, og da så jeg at

der hadde jeg bare gått ned 7 kilo, det er på min digitale

jeg hele tiden har gått ned, og har jo sett at tallet har minsket

sakte men sikkert, så jeg tror vel egentlig at det er min (håper)

digitale som er rett da.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke om startvekten var lik, for det var bare for

moroskyld jeg skulle forsøke den andre vekten, og da så jeg at

der hadde jeg bare gått ned 7 kilo, det er på min digitale

jeg hele tiden har gått ned, og har jo sett at tallet har minsket

sakte men sikkert, så jeg tror vel egentlig at det er min (håper)

digitale som er rett da.

:o)

Hva du veier spiller ingen rolle i forhold til differensen. Så uansett om det er den digitale eller den gamle som er riktig, så har du gått ned det vekten forteller deg.

Spørsmålet er altså ikke hvor mye du har gått ned, men hva du egentlig veier nå.

Dette er under forutsetning at du har brukt den digitale vekten hele tiden, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de manuelle vektene ligger litt under de digitale, et par kilo kanskje. Jeg antar at de digitale er mest rett. Men hvis batteriene begynner å bli dårlige eller det er noe feil på elektronikken kan de være meget ustabile. Jeg klarer meg utmerket med min manuelle. Selv om den viser noen kilo for lite er den stabil og det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...