Gå til innhold

Parasittanker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har på en måte ikke følelse av att tankene mine er private. Så jeg må passe på å tenke "rett". Jeg prøver å "herde meg" slik att jeg ikke trenger å få det rett. Hele tiden, hele mitt liv, så kommer det tanker som ikke er velkomne, og som begrenser meg. Jeg bruker så mye tid på å nøytralisere disse tankene att mye av min intelligens blir bundet opp.

Heldigvis nå så vet jeg att disse tankene mest sannsynlig er resultat av ett slags mentalt virus. Men i perioder så har jeg trodd de var implantert.

Jeg skal slutte å kalle det tvangstanker, jeg kaller det parasittanker. For dette er som en levende entitet, som tapper meg for krefter hver dag. Og jeg er så drita lei. Selv om de har vært mye mer intense enn de er nå. Parasittanker, tenk så deilig det hadde vært å slippe disse, tenk å kunne tenke uten å måtte korrigere og sensurere hele tiden. De blir jo aldri nøytralisert alikevel.

Disse tankene de bruker samme hjernekapasitet som mine egne tanker. Så jeg blir dummere av de, jeg har nesten glemt hvordan det er å tenke fritt. Hver eneste dag krangler jeg med denne parasittankestemmen, og jeg hater den. Selv om zyprexa har gjort den svakere.

Den er så intelligent att jeg kan ikke la den få "siste ordet" eller definere meg. Har vi egentlig tankeprivatliv? Jeg selvhenfører slik att det hele virker reellt.

Anonymkode: 592f5...c91

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt med grubling, selvhenføringstanker og det å aldri føle seg sikker på sin egen identitet. I alle fall. Jeg tenker hele tiden ut hva andre tenker og sier, men jeg har ingen tro på noe overnaturlig som telepati av den grunn. Det er bare en røre.

Det vil nok medføre lettere eller mer alvorlig konsentrasjons- og oppmerksomhets-svikt. Men det påvirker ikke evnenivået.

Anonymkode: f9c9d...4c0

Skrevet

Det må være veldig slitsomt ja....

hva kalles tilstanden din, hvis den har noe offisielt navn da?

har du hatt det sånn lenge?

Skrevet

dessverre er det faktisk helt reelt at ånder og levende mennesker kan påvirke deg på den måten som du beskriver selvom psykatrien i norge anvende en blaming the victim modell med å forklare deg at det er du som er syk. Det er slett ikke sikkert at dette er dine tanker i det hele tatt. Kanskje noen av de, det vet ikke jg for jeg skjenner deg ikke som person. Men psykatrien lyver til folk og lyver også om hva som er årsaken til at mange er stemmehørere eller de overser traumer som har ført til en avspaltning i sinnet slik at folk faktisk blir stemmehørere. det kan også være at dette er en type automatiske tanker for deg som har blitt sterke spor i hjernen din.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, kitcat skrev:

dessverre er det faktisk helt reelt at ånder og levende mennesker kan påvirke deg på den måten som du beskriver selvom psykatrien i norge anvende en blaming the victim modell med å forklare deg at det er du som er syk. Det er slett ikke sikkert at dette er dine tanker i det hele tatt. Kanskje noen av de, det vet ikke jg for jeg skjenner deg ikke som person. Men psykatrien lyver til folk og lyver også om hva som er årsaken til at mange er stemmehørere eller de overser traumer som har ført til en avspaltning i sinnet slik at folk faktisk blir stemmehørere. det kan også være at dette er en type automatiske tanker for deg som har blitt sterke spor i hjernen din.

Nei, man kan ikke bli påvirket av "ånder".

Anonymkode: e9a0f...f57

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man kan ikke bli påvirket av "ånder".

JO det kan man. og aliens. i mangel av et bedre ord. Bare fordi du ikke er synsk så betyr det ikke at alle andre er så heldige og være blokkerte. hallo!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, kitcat skrev:

JO det kan man. og aliens. i mangel av et bedre ord. Bare fordi du ikke er synsk så betyr det ikke at alle andre er så heldige og være blokkerte. hallo!

Det der er psykdommen som snakker.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er psykdommen som snakker.

det er det ikke!!!!!!!!!! jeg har ikke noen sykdom. du kan ikke bare avfeie alt du ikke vet om eller forstår eller anerkjenner. det er manipulering av virkeligheten. du burde skjerpe deg og akseptere at andre opplever verden og virkeligheten annerledes enn deg og ikke tenker på samme måte som deg. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, kitcat skrev:

det er det ikke!!!!!!!!!! jeg har ikke noen sykdom. du kan ikke bare avfeie alt du ikke vet om eller forstår eller anerkjenner. det er manipulering av virkeligheten. du burde skjerpe deg og akseptere at andre opplever verden og virkeligheten annerledes enn deg og ikke tenker på samme måte som deg. 

Det finnes ikke fnugg av beviser for at ånder eksisterer. Det er bare et fantasifoster.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare én objektiv virkelighet. :)

Anonymkode: f9c9d...4c0

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke fnugg av beviser for at ånder eksisterer. Det er bare et fantasifoster.

det syns du og vi er totalt uenige, og jeg har studert mye parapsykologi og slikt så av oss to er jeg isåfall fagpersonen, ikke du.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, kitcat skrev:

det syns du og vi er totalt uenige, og jeg har studert mye parapsykologi 

Det er pseudovitenskap, ikke noe en bør ta seriøst.

Skrevet
7 timer siden, kitcat skrev:

du burde skjerpe deg og akseptere at andre opplever verden og virkeligheten annerledes enn deg og ikke tenker på samme måte som deg. 

Det er forskjell på å akseptere at andre opplever verden annerledes , og å gi dem rett i at det er sånn verden er.

Livet er vanskelig nok uten å blande inn aliens. og denslags.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er så lei av att tankene mine IKKE ER Private......

Anonymkode: 592f5...c91

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...