Gå til innhold

Nysgjerrig: hvor mange har seksuelle fantasier om psykologen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dere! Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men jeg har stadig seksuelle fantasier om psykologen min. Ikke det at jeg egentlig vil ha sex med han, men likevel... Mange som opplever det samme? 

Anonymkode: 77a09...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har i alle fall aldri jeg hatt.

Jeg ser på rollen en terapeut har som ytterst profesjonell. Man betaler vedkommende for å få hjelp til å bli kvitt eller mestre en sykdom. Jeg opplever absolutt ingen ting seksuelt med det.

Nå var min behandler i lengre tid en mann, men jeg tror ikke dette faktum hadde endret seg om det var en kvinne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dere! Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men jeg har stadig seksuelle fantasier om psykologen min. Ikke det at jeg egentlig vil ha sex med han, men likevel... Mange som opplever det samme? 

Anonymkode: 77a09...7fd

Det har jeg ingen erfaring med selv, men har da lest om slike fantasier både her på DOL og andre steder, så helt unormalt er det ikke. Det er jo ikke så rart heller;  lett å forstå at man kan bli tiltrukket av en man åpner seg for og som tar tak i utfordringene man har, og som kanskje er en "reddende engel".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ikke det, men nå er min behandler en dame da. Jeg har ikke seksuelle fantasier om noen så selv om behandleren hadde vært en mann så hadde jeg nok ikke hatt noen fantasier fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dere! Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men jeg har stadig seksuelle fantasier om psykologen min. Ikke det at jeg egentlig vil ha sex med han, men likevel... Mange som opplever det samme? 

Anonymkode: 77a09...7fd

Jeg hadde seksuelle fantasier om en psykolog jeg gikk til, men ville ikke hatt sex med han i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig det er ganske vanlig om man har en med rett kjønn og alder. Sikkert ingen som vil innrømme det på et forum, selvmsom anonym. Og noen liker eldre, noen yngre. Det behøver ikke å være skadelig for terapien, så lemge man skjønner at det bare er fantasier. Om man våger, kan man jo ta det opp med terapeuten. De fleste tør vel ikke det.

Anonymkode: cd07b...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er jo kvinne, og psykologen er mann. Det er ikke slik at jeg tror han tenker det samme. Absolutt ikke. Og jeg vil jo heller ikke ha sex med han på ordentlig. -Men jeg tenker på det såpass ofte at jeg har lurt på om det er normalt, eller om det er en del av sykdomsbildet mitt. Var uansett nysgjerrig på om det var fler der ute med samme "problemstilling". Hadde ALDRI trut å fortelle han det. Hadde vært virkelig pinlig. Huff, nei...

Anonymkode: 77a09...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt slike fantasier om min behandler, men jeg har snakket mye med han om sex, og når ting begynte å løsne, skjedde det noe med meg og jeg kunne kjenne lyst da vi snakket om det - ikke på han, men på min mann, og i mellom samtalene utforsket jeg og trente sammen med mannen min. 

Jeg har en overgrepshistorikk (incest), og har ikke hatt et normalt forhold til sex pga det, bl.a har det for meg vært skittent. Jeg har også innbilt meg at alle menn er ute etter bare  en ting og ville utnytte meg. 

Men som følge av at behandler har hjulpet meg med det, så har jeg idag et normalt forhold til sex og har mye glede av det både med og uten min mann. Jeg tror ikke at det hadde løst seg på andre måter, for jeg har vært i et forhold i 24 år. 

Nå har jeg et fantastisk sexliv takket være min behandler, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg våget å slippe meg løs :) Jeg vil også tro det er helt normalt å ha fantasier om behandleren sin, og så lenge det blir bare med fantasien så ser jeg ikke noe galt i det. Lykke til :) 

Anonymkode: e863e...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prektigste vil nok intellektualisere det bort, men med riktig kjønn og alder tror jeg majoriteten lar fantasien vandre. Det er nok det som er det mest normale, det er ikke som om man sitter der og prater med en maskin. Ikke skjønner jeg heller hvordan man skal kunne ha nytte av terapi hvis det ikke oppstår noen som helst følelser for terapeuten (snakker ikke om kun seksuelle her, men alle typer relasjonelle følelser som oppstår) - kan man ikke da like gjerne bruke et dataprogram til å skrive med (når AI utvikler seg lengre). Tror noen forbinder det med prostitusjon, og derfor tar avstand fra tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så mye seksuelle fantasier, men litt følelser til behandleren min har jeg. Kjenner et stort savn når han er borte, men ikke noe forelskelse..tror jeg da. Vil tro det er helt normalt! 

Anonymkode: 8a3f4...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke så mye seksuelle fantasier, men litt følelser til behandleren min har jeg. Kjenner et stort savn når han er borte, men ikke noe forelskelse..tror jeg da. Vil tro det er helt normalt! 

Anonymkode: 8a3f4...d41

Sånn er jeg og. Jeg har for så vidt sett for med psykologen i en seksuell setting, men det er mer det at jeg ser på han som en klok onkel, eller noe, som jeg er glad i. Savner han også hvis det går lang tid mellom hver time. Men ikke noe sykelig. Ikke så rart kanskje, når man legger frem alt som er negativt ved seg selv, og så blir man akseptert og får støtte. Vanskelig setting egentlig.

Anonymkode: 77a09...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg har seksuelle fantasier om de fleste hunnkjønn  i passe alder: frisøren, medarbeidere, kassadamer. Damer med fin rumpe og tights observert på joggetur. Så sånn er det: Jeg er et svin.

Uansett snakker vi stort sett om bilder i hodet som varer to sekunder, ikke at lange fantasier. Sånn sett kan jeg vel garantere at jeg ville hatt en liten fantasi om en behandler. Forelskelse/crush/seriøs tenning er mindre sannsynlig. Et eller annet sier meg at det ville vært litt turnoff å vise seg svak og liten for en dame.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis en unntar kvinner på DOL, er det nok ganske vanlig å fantasere om sex både med psykologer, kolleger, bekjente og en god del del andre. På den annen side er det nok klart mest vanlig å fantasere uten å ha et reelt ønske om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hvis en unntar kvinner på DOL, er det nok ganske vanlig å fantasere om sex både med psykologer, kolleger, bekjente og en god del del andre. På den annen side er det nok klart mest vanlig å fantasere uten å ha et reelt ønske om å gjøre det.

"Hvis en unntatt kvinner fra DOL", hva med meg, er det ikke mulig å fantasere om mannen min, mener du jeg lyver? 

Anonymkode: e863e...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

"Hvis en unntatt kvinner fra DOL", hva med meg, er det ikke mulig å fantasere om mannen min, mener du jeg lyver? 

Anonymkode: e863e...a5d

Du trenger jo ikke å fantasere om mannen din, han har du jo tilgjengelig. Fabtasier er gjerne om noen som er litt mer uoppnåelig.... 

 

Anonymkode: cd07b...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger jo ikke å fantasere om mannen din, han har du jo tilgjengelig. Fabtasier er gjerne om noen som er litt mer uoppnåelig.... 

 

Anonymkode: cd07b...6b2

Ja ja, får vel begynne å fantasere om behandleren min og andre menn da.. Selv om behovet ikke er der. Så slipper jeg iallefall å føle meg unormal. 

Anonymkode: e863e...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hvis en unntatt kvinner fra DOL", hva med meg, er det ikke mulig å fantasere om mannen min, mener du jeg lyver? 

Anonymkode: e863e...a5d

Han ville ha det til at vi liksom skulle være så prektig :)

Jeg fantaserer ikke om sex med,andre enn kjæresten jeg heller og jeg lyver ikke :)

Da jeg hadde vært gift i over 20 år derimot....

Kommer vel an på hvem man er sammen med og hvor forelsket man er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ja, får vel begynne å fantasere om behandleren min og andre menn da.. Selv om behovet ikke er der. Så slipper jeg iallefall å føle meg unormal. 

Anonymkode: e863e...a5d

Du tolker jammen mye inn i det andre sier, selv om de ikke sier det. Hvor sier jeg at du er unormal? Hvor sier NHD at du lyver? Prøv å ikke ta alt i verste mening.

Noen fantaserer vel om andre, andre ikke. Jeg tror ikke nødvendigvis man lever i et dårlig forhold selv om man fantaserer. Jeg har  alltid dagdrømt og fantasert, om alt fra helt uskyldige ting til sex med ulike personer. 

 

Anonymkode: cd07b...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...