Gå til innhold

Nysgjerrig: hvor mange har seksuelle fantasier om psykologen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
28 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Poenget mitt i den andre tråden var følgende: Selv om jeg beskriver noe som normalt/vanlig, betyr ikke det at de som ikke har det slik er unormale.

Jeg tror alle har forstått det nå altså :D

Grunnen til at det i det hele tatt ble en diskusjon var vel denne setningen : « Hvis en unntar brukerne på dol »

Med dette skriver du jo at brukerne på dol er noen pripne asexuelle vesener. Slik tolket i hvert fall jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Kanskje jeg bør rette litt på svaret mitt, så jeg ikke fremstiller meg selv alt for prektig her :D

Jeg kan fantasere om trekant faktisk med to menn, men den andre er ansiktsløs. Kunne aldri ha tenkt meg å gjøre det , så der er jeg enig med Nhd. Fantasier bør forbli fantasier . 

 

Det syns jeg kommer an på livssituasjon og om man har ansvar for barn, om fantasier bør forbli fantasier.

Mange fantasier er så sunne at de mer beriker livet enn gjør skade.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg er i et veldig godt forhold og har et deilig sexliv, men allikevel er jeg veldig glad for at fastlegen min ikke er tankeleser... ;) Jeg fantaserer som bare det når jeg har sex med meg selv, både om kjente og ansiktsløse menn. :) 

Meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 minutter siden, Madelenemie skrev:

Det syns jeg kommer an på livssituasjon og om man har ansvar for barn, om fantasier bør forbli fantasier.

Mange fantasier er så sunne at de mer beriker livet enn gjør skade.

 

Sant det, det får være opp til hver enkelt. :)

Mellom x - mannen og kjæresten min, hadde jeg en «venn» som lurte på hva slags fantasier jeg hadde og da jeg fortalte han det, sa han at han skulle skaffe en mann og min fantasi skulle leves ut.

Jeg takket nei , under tvil skal jeg innrømme , men jeg ville ha følt meg dårlig etterpå. Jeg passer best sammen med en fast kjæreste og sex er best med en jeg kjenner godt og er trygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tror ikke det er så vanlig i 2016, men det finnes de som sier det.

Bra du ikke er autist:-)

Ellers hadde du hengt deg opp i 20016:-) 

Neida man trenger ikke være autist for det, leser man på dol, er gramatikk og småfeil, kjempeviktig å vise at man oppdager;)

Nå skal jeg lage kamskjell - middag <3 snakkes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Kanskje jeg bør rette litt på svaret mitt, så jeg ikke fremstiller meg selv alt for prektig her :D

(...)

Jeg ville ikke vært så bekymret for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Madelenemie skrev:

Det syns jeg kommer an på livssituasjon og om man har ansvar for barn, om fantasier bør forbli fantasier.

Det spiller jo inn, men også om man er fri og frank bør man vurdere for sin egen del om det er "verdt det" å sette fantasier ut i livet. Det kan hende de er hyggeligere som fantasi - der man kan ha kontrollen selv. :) 

Ellers er jo også fantasier til en viss grad avhengig av livssituasjon også! Husker jeg som nyseparert hadde sexfantasi til og med med den sleezy bilselgeren. 😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg ville ikke vært så bekymret for det.

Lol, jeg er egentlig veldig ordentlig av meg :). Men ville jo leve livet litt mellom de to forholdene mine da . Fant jo fort ut at det ikke var noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har opplevd én gang et ei jeg var sjef for la an på meg, tror jeg. Hun ville gi meg fotmassasje en gang på firmatur, og det er vel ikke noe folk har lyst til uten videre? På et julebord ble hun litt full og sa jeg kunne "ta henne". Jeg bare lo det bort. Jeg ble uansett tatt så off-guard at jeg ikke skjønte helt hva hun hadde sagt før etterpå. Hun er 10 år yngre og "kul" så jeg ble fikk ærlig talt ganske "satt ut" av det. Jeg holdt bare avstand og gjorde ingen ting med det.

Når jeg leser det jeg har skrevet så er det en ganske tam historie, men sånn er vel livet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
32 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Lol, jeg er egentlig veldig ordentlig av meg :). Men ville jo leve livet litt mellom de to forholdene mine da . Fant jo fort ut at det ikke var noe for meg.

Ja, håper ikke jeg var slem. Skulle bare mangle at du levde litt i den perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Ja, håper ikke jeg var slem. Skulle bare mangle at du levde litt i den perioden.

Litt slem :) Neida, jeg tåler det. Dette var en liten periode av mitt liv og så veldig utsvevende var vel ikke den perioden heller. Det ga meg ikke så mye, trengte bare trøst i en mellomfase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å spøre de ansatte på dps om slikt?

Anonymkode: 3eee3...b12

Neppe :) 

Anonymkode: cd07b...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Vel, på dol er det vel en blanding. Noen har det helt fantastisk, men mange på dol har "forhold" helt uten sex.

Jeg har vært på begge steder der du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
33 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har vært på begge steder der du...

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg traff kjæresten. Husket da du traff din og jeg tenkte at det var da voldsomt som du « tok av »:D

Men nå skjønner jeg bedre. Man blir litt sånn « Halleluja nyfrelst » :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg traff kjæresten. Husket da du traff din og jeg tenkte at det var da voldsomt som du « tok av »:D

Men nå skjønner jeg bedre. Man blir litt sånn « Halleluja nyfrelst » :)

 

*nikker* :D Jeg har landet litt, men ikke helt - etter 11 år! Herlig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

*nikker* :D Jeg har landet litt, men ikke helt - etter 11 år! Herlig! :) 

Jeg har ikke landet enda etter snart 3 år, men lurer jo på om det fortsetter slik etter at vi en gang flytter sammen også. Mest sannsynlig gjør det jo ikke det, men nå har vi den fordelen i motsetning til i ekteskapet at vi ikke har små barn lenger som tar all tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Litt slem :) Neida, jeg tåler det. Dette var en liten periode av mitt liv og så veldig utsvevende var vel ikke den perioden heller. Det ga meg ikke så mye, trengte bare trøst i en mellomfase :)

Man trenger litt trøst i en slik mellomfase. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, morsan skrev:

Man trenger litt trøst i en slik mellomfase. ;) 

Da min søster plutselig oppdaget at jeg var singel i 1 3/4 år den gangen, og ikke i 15 min som hun påsto, sa hun at når man var singel så lenge så var det påbudt å treffe noen. ;) Jada, jeg traff noen jeg også. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Når jeg leser det jeg har skrevet så er det en ganske tam historie, men sånn er vel livet mitt :)

:lol: Festlig kommentar! 

4 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror det var Frode Thouen som påsto at man bør prøve å klare minst 2x i måneden selv i småbarnsperioden, ellers var det en risiko for samlivsbrudd på sikt. Det tar ikke såååå lang tid som mange skryter på seg.  Folk finner jo alltid tid til tv, Facebook, trening etc.

Jeg er HELT enig! Synes i grunnen det er rart å høre om mange par som nesten ikke har sex, også i forhold der de ser ut til å ha det bra forøvrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

men nå har vi den fordelen i motsetning til i ekteskapet at vi ikke har små barn lenger som tar all tid.

Ja, det blir jo noe annet når man bare kan nyte parforholdet og hverandre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...