Gå til innhold

Kneet mitt

Gjest trine m

Anbefalte innlegg

Gjest trine m

jeg har chondromalacia patellae. Legen sa jeg skulle ta det rolig et par mnd før vi eventuelt skulle gjøre noe med det. det ene kneet mitt hovner stadig opp, blir rødt og jeg kjenner at det blir varmt idet. Senere er det blitt blåmerker på det. Det er under kneskålen... Bør jeg gå på legevakten med det?? Hva vil isåfall legen gjøre?

Tusen takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

trine m.

Det virker som dette er en relativt langt-kommen chrondromalaci. Snakk med fastlegen din som så kan henvise deg til en ortoped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

trine m.

Det virker som dette er en relativt langt-kommen chrondromalaci. Snakk med fastlegen din som så kan henvise deg til en ortoped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...