Gjest trine m Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 jeg har chondromalacia patellae. Legen sa jeg skulle ta det rolig et par mnd før vi eventuelt skulle gjøre noe med det. det ene kneet mitt hovner stadig opp, blir rødt og jeg kjenner at det blir varmt idet. Senere er det blitt blåmerker på det. Det er under kneskålen... Bør jeg gå på legevakten med det?? Hva vil isåfall legen gjøre? Tusen takk for svar;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 trine m. Det virker som dette er en relativt langt-kommen chrondromalaci. Snakk med fastlegen din som så kan henvise deg til en ortoped. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 trine m. Det virker som dette er en relativt langt-kommen chrondromalaci. Snakk med fastlegen din som så kan henvise deg til en ortoped. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.