Gjest (Anonymous) Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Er det noen sjangs for att SF forumet åpner snart????? Tror det er mange som savner det . Er det ingen andre som kan ta ansvaret for det forumet av fag personer ?? Håper det snart er i gang i gjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milla Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Helt enig med deg. Synes SF forumet burde bli startet opp igjen. Det er så enormt mange som har behov for å få ut følelsene sine et sted, og jeg føler meg ikke vel når jeg skriver på psykiatri forumet. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre, så jeg håper også SF forumet åpner igjen. det er et SF foum på lommelegen.no, men det er så få som bruker det. Er egentlig litt synd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hva er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Vil bare si at jeg er enig med deg!!! Savner også SF forumet. Tror egentlig det er mange som gjøre det. Håper at det vil åpnes igjen,for jeg synest det var godt å kunne skrive der. Som du sier Milla,man kan kanskje føle seg litt brydd på psyk.forumet. Det er fryktelig synd det er borte. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hva er det? SF = spiseforstyrrelser Ble besvart av søstrene Sundgot (Jorun S Borgen og dr. med. Laila Sundgot) - som nå, såvidt jeg vet, befinner seg på en annen site. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.