AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Jeg liker å spise ting. Det er ikke lurt å spise for mye. Anonymkode: fb2cb...ec4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 2 minutes ago, Gondor said: Hva slags ting? cola chips sjokolade kaker gjærbakst-kaker kjeks Men men... Anonymkode: fb2cb...ec4 0 Siter
Gondor Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Høres ikke ut som det er så veldig bra, men det vet du vel. Kanskje du kan prøve å kutte ut en ting av gangen? Gå over til mørk sjokolade og bare unne deg det en gang i uken? Vet ikke. Du finner sikkert ut av det. God natt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Just now, Gondor said: Høres ikke ut som det er så veldig bra, men det vet du vel. Kanskje du kan prøve å kutte ut en ting av gangen? Gå over til mørk sjokolade og bare unne deg det en gang i uken? Vet ikke. Du finner sikkert ut av det. God natt! Nei, det var mest ment for å klage. Mørk sjokolade syns jeg ikke er noe godt, uansett er det like mange kalorier. I en halvannenlitersflaske med Kokka Kola så er det 630 kcal. Eller 159 g sukker. Anonymkode: fb2cb...ec4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 17 minutes ago, AnonymBruker said: cola chips sjokolade kaker gjærbakst-kaker kjeks Men men... Anonymkode: fb2cb...ec4 Spiser du cola? Anonymkode: ea29a...712 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 15 minutes ago, AnonymBruker said: Spiser du cola? Anonymkode: ea29a...712 Nei, egentlig ikke. Det at jeg ikke husket å ta med at jeg også likte å drikke ting som inneholder kalorier, det var kanskje en bommert. Anonymkode: fb2cb...ec4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.