Gå til innhold

CYP-test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Når man skal ta cyp-test, viser testen noe om hvilke stoffer du har i blodet på prøven? Påvirker ulike medisiner testresultatet? Kan man ta testen uten å gå på medikamenter, eller vil det være helt bortkastet å ta test medikamentfri?

Anonymkode: e7c98...651

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hei!

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man skal ta cyp-test, viser testen noe om hvilke stoffer du har i blodet på prøven?

Nei, det er kun genene som analyseres.

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Påvirker ulike medisiner testresultatet?

Nei, det er en test av genene dine, selv om det ofte samtidig testes for serumkonsentrasjon av medisiner.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ta testen uten å gå på medikamenter, eller vil det være helt bortkastet å ta test medikamentfri?

Det kan man, men det er jo ikke noe vits i å teste hvis tanken ikke er å ta medisiner. Det er jo en test på hvordan du bryter ned ulike medisiner.

Og med det har jeg lært meg multisitat på DOL :)

Skrevet
11 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Gratulerer :) Stolt av deg :D

Skrevet
29 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hei!

Nei, det er kun genene som analyseres.

Nei, det er en test av genene dine, selv om det ofte samtidig testes for serumkonsentrasjon av medisiner.

Det kan man, men det er jo ikke noe vits i å teste hvis tanken ikke er å ta medisiner. Det er jo en test på hvordan du bryter ned ulike medisiner.

Tnx!

Jeg skal begynne på Litium snart. Ville bare ikke avsløre at jeg har sluttet på den gamle medisinen på egenhånd. 

Anonymkode: e7c98...651

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...