Trine Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Jeg skal til en nevropsykolog for noe samtale og test. I brevet jeg fikk står det at man skal ta medisiner som normalt. Jeg skal ikke utredes for ADHD for det sa psykiateren at de allerede var så sikre på at det ikke trengtes noen second opinion, men hun ville ha en grundig test for å se om det kunne være noe mer. Som om ikke ADHD er nok Jeg hadde tenkt jeg skulle ringe dit jeg skal for å spørre ang medisiner, men å klare å huske sånt mens de har åpningstider er ikke så lett. Ikke er jeg veldig lysten på å trappe ned på medisinene enda en gang heller. Det jeg lurer på er om jeg kan gå på Strattera mens jeg tar denne testen? Bør jeg gjøre en større innsats for å huske å ringe dem, eller skal jeg stole på at det de skriver gjelder uavhengig av hvilken type medisin man tar? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Jeg skal til en nevropsykolog for noe samtale og test. I brevet jeg fikk står det at man skal ta medisiner som normalt. Jeg skal ikke utredes for ADHD for det sa psykiateren at de allerede var så sikre på at det ikke trengtes noen second opinion, men hun ville ha en grundig test for å se om det kunne være noe mer. Som om ikke ADHD er nok Jeg hadde tenkt jeg skulle ringe dit jeg skal for å spørre ang medisiner, men å klare å huske sånt mens de har åpningstider er ikke så lett. Ikke er jeg veldig lysten på å trappe ned på medisinene enda en gang heller. Det jeg lurer på er om jeg kan gå på Strattera mens jeg tar denne testen? Bør jeg gjøre en større innsats for å huske å ringe dem, eller skal jeg stole på at det de skriver gjelder uavhengig av hvilken type medisin man tar? Tror nok du kan ta dem ja 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Bare fortsett med Strattera :-) 0 Siter
Trine Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 49 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Bare fortsett med Strattera :-) Ok, takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.