Gå til innhold

Terapitime i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det så vondt nå. På tirsdag hadde jeg time hos traumeterapeuten og vi forsøkte å åpne opp en hendelse som jeg når som helst kunne lukke. Jeg lukket den raskt, men når jeg kom hjem begynte den å fortsette. I dag fikk jeg en ekstra time hvor vi skal se på hendelsen. Terapeuten skrev på SMS at minner ikke er farlige og det har han rett i, men helvete så vondt de gjør.

Jeg gråt mye i går. I natt har jeg sovet 5 timer. Når jeg tenker på timen i dag får jeg vondt i magen. Jeg har gått og båret på denne hendelsen alene i 11 år, så slik sett skal det bli godt å få delt den med noen, men jeg er redd. Jeg er redd for at terapeuten vil synes jeg er skitten, svak, motbydelig og ekkel... Jeg skammer meg... Jeg var en ubetalt hore.

Anonymkode: 7c1d4...318

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for at terapeuten vil synes jeg er skitten, svak, motbydelig og ekkel... Jeg skammer meg... Jeg var en ubetalt hore.

Hvor stor tror du sannsynligheten er for at traumeterapeuter har slike tanker?

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hvor stor tror du sannsynligheten er for at traumeterapeuter har slike tanker?

De kan ha mange tanker, men unnlate å si de til pasienten...

Skrevet

... Men jeg skal spørre terapeuten min i dag ...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Men jeg skal spørre terapeuten min i dag ...

Terapeuter som din møter mange som deg med sammensatte problemer hver dag og hver uke, for dem er dine opplevelser og tanker helt vanlig å forholde seg til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...