Gå til innhold

For mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bare å kle seg skikkelig vel.

Anonymkode: bfdd3...e66

Orket bare ikke. 

Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Orket bare ikke. 

Hvis regnet hos deg var som det var her i går så har jeg for en gangs skyld forståelse for at du ikke orket å gå ut. :) Men ellers er det veldig mye "orker ikke" når det blir snakk om litt fysisk aktivitet hos deg...

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis regnet hos deg var som det var her i går så har jeg for en gangs skyld forståelse for at du ikke orket å gå ut. :) Men ellers er det veldig mye "orker ikke" når det blir snakk om litt fysisk aktivitet hos deg...

Ja det var skikkelig så det høljet ned. Ja vet det er mye av "orker ikke", det vet sønnen min og. Han vil så gjerne at jeg skal være mer aktiv, men det er et tiltak. I dag orker jeg heller ikke, er ikke helt i form og har vært oppe siden fire. Lurte på noe lys jeg så i natt i fjellsiden, tenkte på ufo. Men så leste jeg det hadde vært redningsaksjon, sånn kan det gå. 

Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var skikkelig så det høljet ned. Ja vet det er mye av "orker ikke", det vet sønnen min og. Han vil så gjerne at jeg skal være mer aktiv, men det er et tiltak. I dag orker jeg heller ikke, er ikke helt i form og har vært oppe siden fire. Lurte på noe lys jeg så i natt i fjellsiden, tenkte på ufo. Men så leste jeg det hadde vært redningsaksjon, sånn kan det gå. 

Jeg er dårlig jeg også, så derfor er jeg i ro. :) Var ute i hagen i 10 min med kameraet nå og var helt gåen da jeg kom inn igjen. Men er på bedringens vei da heldigvis.

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er dårlig jeg også, så derfor er jeg i ro. :) Var ute i hagen i 10 min med kameraet nå og var helt gåen da jeg kom inn igjen. Men er på bedringens vei da heldigvis.

Er du dårlig du og ja? Må ha god bedring da :) Er jo vant til at du hopper og spretter rundt, som den Lillemusen som du er ;) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Er du dårlig du og ja? Må ha god bedring da :) Er jo vant til at du hopper og spretter rundt, som den Lillemusen som du er ;) 

Luftveisinfeksjon, så jeg hoster og gumler halspastiller og drikker vann og te til den store gullmedalje. Har ikke feber heldigvis, men er temmelig tom for krefter.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Luftveisinfeksjon, så jeg hoster og gumler halspastiller og drikker vann og te til den store gullmedalje. Har ikke feber heldigvis, men er temmelig tom for krefter.

Ja en blir jo det da. Mange som er syke nå visst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...