Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i møte i dag med kontrollkomisjonen og akuttposten hvor jeg var innlagt for noen uker siden pga feil de hadde gjort på posten. Fikk en sterk beklagelse fra overlegen på posten og de fikk kritikk fra kontrollkomisjonen samt at de skulle rette opp i journalen og sende kopi til meg og kommisjonen. Ska få erstattet det de hadde feilaktig tilintetgjort også. De har hatt gjennomgang av dette på posten og la seg flate som det kalles. Håper de har lært slik at andre ikke får oppleve det samme samt at rutinene blir bedre. Jeg forlangte at de også måtte bli bedre på å informere pasienter også, noe de skulle. I bunn og grunn så innrømmet de feilen. En stor lettelse og kan nå legge dette bak meg :)

PS: det nytter å stå på :)

Skrevet

Synd slikt skjer in the first place, men du har vist deg handlekraftig og løsningsorientert oppi dette. Godt det endte så bra til sist!

Skrevet
1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Synd slikt skjer in the first place, men du har vist deg handlekraftig og løsningsorientert oppi dette. Godt det endte så bra til sist!

Takk. Ja det førte noe godt med seg. To andre som var innlagt samme plass fikk merkelapp på sine ting etterpå og slik var det ikke tidligere. Er fornøyd med at klagingen er bra for andre også 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...